-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Falske hester fra Korea
Koreanske bilfabrikker er tatt med buksa nede. De har oppgitt gale hk-tall sier landets samferdselsdepartement.

Som eksempler på virksomheten forteller departementet at Hyundai sa at 2 liters motoren i Sonata EF gir 147 hk, 10,7% mer enn de virkelige 133 hestene. Kias 2 liter i Credos hevdes å ha 146 hk, som er nesten 16 prosent over virkeligheten: 126 hk. Daewoo har også en to-liter som de forteller gir 148 når sannheten er 126 hester.
La nå også det være nevnt da, at i Norge (og resten av Europa) opererer koreanerne med hk-tall som later til å ligge meget tettere opp til sannheten. Ellers hadde prestasjonsmålingene ved testinger virket ganske fjollete.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no