-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Felles Volvo/Fuso bil i 2004
Midt i julen kunne en japansk forretningsavis fortelle at det nå fantes planer om et felles lastebilprodukt fra Volvo og Mitsubishis lastebilarm: Fuso. Bilen skal på markedet i 2004. Nå har Mitsubishi bekreftet historien.

Det prosjektet det nå er snakk om burde oppfylle alle disse kriteriene. Det dreier seg om felles utvikling av en mellomklasse lastebil som skal på markedet i 2004. Volvo gjør mesteparten av utviklingsarbeidet –antagelig også for å holde denne delen av arbeidet fjernest mulig fra den andre Mitsubishi-partneren: Daimlerchrysler.
Bilen skal bygges i en felles fabrikk, men antagelig også i knock down form, for den skal markedsføres både i Japan, av Mitsubishi, og i Europa av og som en Volvo. Det kan virke på meldingene som at bilene skal bruke hver sin motor, hvilket i så fall begrenser fellesskaps-tanken en smule.
Sannsynligvis kommer denne meldingen nå for å stoppe de hyppige spekulasjonene om at Daimlerchrysler, som dominerende eier av Mitsubishi, har synspunkter på at Mitsubishi skal skille ut Fuso, lastebildelen, og at Volvo skal bli en sterk partner der. Verken Volvo, som er i en stygg skvis med hensyn til alle Scania-aksjene de nå er nødt til å dumpe, eller Mitsubishi som også har et børsrykte å betjene, er tjent med slike historier.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no