-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Felles Volvo/Fuso bil i 2004
Midt i julen kunne en japansk forretningsavis fortelle at det nå fantes planer om et felles lastebilprodukt fra Volvo og Mitsubishis lastebilarm: Fuso. Bilen skal på markedet i 2004. Nå har Mitsubishi bekreftet historien.
Det prosjektet det nå er snakk om burde oppfylle alle disse kriteriene. Det dreier seg om felles utvikling av en mellomklasse lastebil som skal på markedet i 2004. Volvo gjør mesteparten av utviklingsarbeidet –antagelig også for å holde denne delen av arbeidet fjernest mulig fra den andre Mitsubishi-partneren: Daimlerchrysler.
Bilen skal bygges i en felles fabrikk, men antagelig også i knock down form, for den skal markedsføres både i Japan, av Mitsubishi, og i Europa av og som en Volvo. Det kan virke på meldingene som at bilene skal bruke hver sin motor, hvilket i så fall begrenser fellesskaps-tanken en smule.
Sannsynligvis kommer denne meldingen nå for å stoppe de hyppige spekulasjonene om at Daimlerchrysler, som dominerende eier av Mitsubishi, har synspunkter på at Mitsubishi skal skille ut Fuso, lastebildelen, og at Volvo skal bli en sterk partner der. Verken Volvo, som er i en stygg skvis med hensyn til alle Scania-aksjene de nå er nødt til å dumpe, eller Mitsubishi som også har et børsrykte å betjene, er tjent med slike historier.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no