-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Ferrari ligger på den naturlige salgsgrensen
Grav alvorlig kunne Ferrari-president Luca di Mentezemolo forsikre journalister i Roma, forleden, at nå så han på sine rolle hos Ferrari som en livsoppgave. Vi kan med andre ord slutte å spekulere på hvem som skal etterfølge suksess-prinsen på en stund.
Folk som starter der blir det selvfølgelig noe av.
Han kunne fortelle at beinet til Schumacher så ut til å leges meget bra, ikke noe problemer med hans program neste år heller. Og om salget av gatebiler kunne han fortelle at nå hadde Ferrari nådd den Naturlige Salgsgrensen.
Dette året ser en ny salgsrekord hos Maranello-fabrikken, på ca. 4000 biler (tilsvarende en omsetning på rundt 4 milliarder kroner). Flere skal det ikke bli, da vil eksklusiv-imaget ødelegges. I stedet kan man satse på å øke Maserati-tallet og Maseratis modell-utvalg. (En åpen er rett rundt hjørnet).
Han sa også at gatebilsalget ikke er direkte avhengig av Formel 1-innsatsen. At man når rekorden i det året man igjen blir verdensmester er en tilfeldighet. De fleste bilene våre selger vi i USA, og der vet de nesten ikke hva Formel 1 er sa han.
Hvorfor kjøre race da, hvis det ikke hjelper på salget? Vi må delta, det er i blodet vårt, og på sikt er det selvfølgelig med på å bygge opp den verdifulle Ferrari-myten.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no