-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Honda får dieselhjelp
Honda er en av de fabrikkene som mangler dieselmotorer, og som kommer til å lide under det når Europa-etterspørslen etter diesel kommer til å øke de neste årene.

Nå har Honda funnet hjelp hjemme. Isuzu har nettopp fortalt at de skal levere dieselmotorer til Honda som skal inn i Civicer som skal selges i Europa.
Faktisk er det slik nå at mange sier at nøkkelen til å lykkes i Europa i fremtiden ligger i å ha moderne dieselmotorer. Derfor er de japanske fabrikkene for tiden svært ivrige etter enten å kjøpe andres dieselmotorer, eller å utvikle nye selv.
Honda tegnet en avtale med Isuzu allerede i 1999, og dette er det første resultatet av denne. Isuzu selv sier at kravene Honda stilte ikke var lette å nå, men at man har jobbet hardt med spesifikasjonene i to år nå, og at målet endelig er nådd. Men det er ikke nærmere enn at det vil ta enda et år før de første Isuzu-Civicene er på markedet.
Som kjent er Isuzu en fabrikk som også ligger innunder GM-sfæren, men paradoksalt nok er ikke Opel akkurat kjent for å ha de mest moderne dieselmotorene i sitt program. Det blir underlig hvis Honda kommer til Europa med bedre GM-tilknyttede dieselmotorer enn Opel har.
Japanerne har bare litt over 10% markedsandel i Europa, halvparten av hva de har i USA. Ved å pøse på med diesel håper man å kunne øke denne andelen. Mazda skal bruke Fords motorer som igjen kommer fra PeugeotCitroën, Toyota bygger sin egen dieselmotorfabrikk i Frankrike nå, Nissan har selvfølgelig tilgang til Renaults modell-palett og nå har altså også Honda funnet sin løsning. Det kan snart bli 15% av dette, når 50% av Europas biler forventes å bruke diesel i 2006.