-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ikke stjernetopp for BMW
EuroNCAP har publisert 11 nye kollisjonstester. Mest oppsiktsvekkende var nok resultatet for BMW i3.

Vi forlanger nærmest at prestisjemerkene lager biler som oppnår maksimal score på sikkerhetsfronten. Derfor er det store samtaleemnet i bilverdenen nå at BMW i3 må nøye seg med fire stjerner i EuroNCAPs ferske kollisjonstest.
Den kommer ok ut når det gjelder beskyttelse av de som er om bord, både voksne og barn.
Men det holder likevel ikke til fem stjerner når den får dårlig karakter med hensyn til sikkerhet for fotgjengere, og heller ikke scorer høyt for elektroniske hjelpemidler på sikkerhetsfronten (safety assist).
Ifølge EuroNCAP scorer støtfangeren maksimalt når det gjelder å beskytte fotgjengeres ben, men fronten på panseret er dårlig og får ingen poeng. Dermed er det stor fare for at en fotgjenger som treffes påføres skade på kropp og hode.
I standardutgavene av i3 er det begrenset med elektroniske hjelpemidler, det eneste som er obligatorisk er elektronisk stabilitetskontroll og beltevarsler, sistnevnte kun for forsetene.
Andre biler som må nøye seg med fire stjerner i denne testen, er Ford EcoSport, Mercedes Citan (som kun oppnådde tre stjerner da den ble testet tidligere), Nissan Note og Volkswagen T5.
Fem stjerner gikk til de øvrige: Ford Torneo Connect, Infiniti Q50, Maserati Ghibli, Mazda3, Mitsubishi Outlander Hybrid og Peugeot 308.