-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ikke stjernetopp for BMW
EuroNCAP har publisert 11 nye kollisjonstester. Mest oppsiktsvekkende var nok resultatet for BMW i3.

Vi forlanger nærmest at prestisjemerkene lager biler som oppnår maksimal score på sikkerhetsfronten. Derfor er det store samtaleemnet i bilverdenen nå at BMW i3 må nøye seg med fire stjerner i EuroNCAPs ferske kollisjonstest.
Den kommer ok ut når det gjelder beskyttelse av de som er om bord, både voksne og barn.
Men det holder likevel ikke til fem stjerner når den får dårlig karakter med hensyn til sikkerhet for fotgjengere, og heller ikke scorer høyt for elektroniske hjelpemidler på sikkerhetsfronten (safety assist).
Ifølge EuroNCAP scorer støtfangeren maksimalt når det gjelder å beskytte fotgjengeres ben, men fronten på panseret er dårlig og får ingen poeng. Dermed er det stor fare for at en fotgjenger som treffes påføres skade på kropp og hode.
I standardutgavene av i3 er det begrenset med elektroniske hjelpemidler, det eneste som er obligatorisk er elektronisk stabilitetskontroll og beltevarsler, sistnevnte kun for forsetene.
Andre biler som må nøye seg med fire stjerner i denne testen, er Ford EcoSport, Mercedes Citan (som kun oppnådde tre stjerner da den ble testet tidligere), Nissan Note og Volkswagen T5.
Fem stjerner gikk til de øvrige: Ford Torneo Connect, Infiniti Q50, Maserati Ghibli, Mazda3, Mitsubishi Outlander Hybrid og Peugeot 308.