-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Indisk bil på nett i UK
Du syns Tesla driver en moderne bildistribusjon? Møt indiske Mahindra som tar den enda lengre.
Ikke en forhandler, ikke ett eneste verksted. Det er hva Mahindra kunne by kundene sine da de begynte å selge sine små elektriske bybiler i England tidligere i år.
Mahindra er erke-indisk. Men ikke mer isolert enn at de har kjøpt seg inn i Ssangyong, har kjøpt opp Pininfarina og er på jakt etter andre europeiske skryte-bedrifter akkurat nå.Det påstås at 100 % av vanlig service, og 90 % av potensielle garantijobber, vil kunne gjøres hjemme hos kunden.Alt gjøres egentlig på skjermen – «vi har da ofte opplevd at folk kjøper bil klokka to på natta» forteller Steve Parkinson – sjef for denne satsingen i Storbritannia.Bilen i seg selv er spennende, og langt unna de simple småbilene Mahindra har forsøkt seg med i Europa før. stammer fra indiske RevaDe omsatte for 18 milliarder dollar i fjor, bygger alt som triller, er store på stål og er på mange måter et litt mindre Tata – Jaguar / Land Rover-eieren.«Og dette skal jeg love er biler som ikke lenger ser ut som mr. Beans egen bil» sa Anund Mahindra til pressen da han introduserte det nye konseptet i England.«En bil til mindre enn £ 10 per måned» frister on-line annonsene med. Og legger til 3 år / 100.000 km garanti og en begynnelse til ganske smart telefon-forbindelse med lading.Men de er ærlige og snakker om kanskje litt over 100 på sommeren og 80 – 90 vinterstid – i det virkelige livet.Men, som sagt, det er ikke spesifikasjonene som er spennende her, men hele maskineriet rundt. Dessuten har Mahindra sitt eget Formel e-lag. Det har ikke Tesla.