Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o
Mahindra e2o

Indisk bil på nett i UK

Du syns Tesla driver en moderne bildistribusjon? Møt indiske Mahindra som tar den enda lengre.

Publisert Sist oppdatert

Ikke en forhandler, ikke ett eneste verksted. Det er hva Mahindra kunne by kundene sine da de begynte å selge sine små elektriske bybiler i England tidligere i år.

Mahindra er erke-indisk. Men ikke mer isolert enn at de har kjøpt seg inn i Ssangyong, har kjøpt opp Pininfarina og er på jakt etter andre europeiske skryte-bedrifter akkurat nå.Det påstås at 100 % av vanlig service, og 90 % av potensielle garantijobber, vil kunne gjøres hjemme hos kunden.Alt gjøres egentlig på skjermen – «vi har da ofte opplevd at folk kjøper bil klokka to på natta» forteller Steve Parkinson – sjef for denne satsingen i Storbritannia.Bilen i seg selv er spennende, og langt unna de simple småbilene Mahindra har forsøkt seg med i Europa før. stammer fra indiske RevaDe omsatte for 18 milliarder dollar i fjor, bygger alt som triller, er store på stål og er på mange måter et litt mindre Tata – Jaguar / Land Rover-eieren.«Og dette skal jeg love er biler som ikke lenger ser ut som mr. Beans egen bil» sa Anund Mahindra til pressen da han introduserte det nye konseptet i England.«En bil til mindre enn £ 10 per måned» frister on-line annonsene med. Og legger til 3 år / 100.000 km garanti og en begynnelse til ganske smart telefon-forbindelse med lading.Men de er ærlige og snakker om kanskje litt over 100 på sommeren og 80 – 90 vinterstid – i det virkelige livet.Men, som sagt, det er ikke spesifikasjonene som er spennende her, men hele maskineriet rundt. Dessuten har Mahindra sitt eget Formel e-lag. Det har ikke Tesla.
Powered by Labrador CMS