-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Intet salg av MG (men hvor kommer øl-dunsten fra?)
Endelig en søndagsavis-historie som blir kjapt dementert med et språk som tyder på at her er det et virkelig, i motsetning til et politisk, dementi.
Det er ikke akkurat den type rykter denne bedriften trenger nå, en snau uke etter at andre historier antydet at John Towers (bildet), toppsjefen, vill få masse pepper på neste styremøte, og blant annet bli bedt om å senke produksjonsmålet fra 200.000 til 165.000 biler.
Dersom historien om MG ut skulle vist seg å ha et snev av sannhet i seg, ville det bety enda et mistillitsvotum mot John Towers og hans strategi. Men to av de som skulle være sentrale i dette bakholdsangrepet var klare i sine uttalelser. Kjernen bak utkjøps-planene skulle nemlig være racerbilkonstruktøren Lola og engineering-firmaet Mayflower, som offentliggjorde et tett samarbeide tidligere i uken. Begge selskapene har også representanter blant de pengefolkene som sitter i MG Rovers representantskap. Både Lola-sjef David Bowes og Mayflower direktøren Terry Whitmore sa klart fra at historien var tøv, og at hvis det fantes slike planer kjente i hvert fall ikke de noe til den.
Og hele tiden kjenner du en anelse av den spesielle lukten fra engelsk bitter bak denne historien. Grunnen er at en gammel venn av disse sidene, Alchemy, som var de som forhandlet lengst med BMW om å overta Rover, ikke har lagt seg ned for å dø, fordi det var en annen gruppe som fikk bruke sin risikovillige investeringskapital på den skadeskutte bilfabrikken.
Nå er nemlig Alchemy ute med pub-til-pub skoene sine. De har klargjort 1,5 milliarder pund, og er klare til å kjøpe 1.500 av Whitbreads puber over hele England. Men det er ikke noe sikkert resultat her enda heller. Den japanske storbanken Nomura har nemlig også fått smaken på pints og bitter.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no