-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Investering i tyske biler
På tross av et meget magert år, har tysk bilindustri investert mer i forskning og utvikling enn noen gang tidligere.

Kriseår har tysk bilindustri kalt 2009. Men etter at VDA - foreningen for den tyske bilindustrien - har summert, viser det seg at aldri før har det vært investert så mye i forskning og utvikling.
I forhold til 2008 har summen man har lagt i dette arbeidet økt med 4,4 prosent. Til sammen er det lagt 20,0 milliarder euro i denne kontoen. Ikke bare er dette den industrigrenen med størst F&U-innsats, men det er den eneste bransje i Tyskland som kan fortelle om en økning i året som vi nå legger bak oss.
Det er i stor grad på grunn av press fra politikerne at trykket holdes opp. Den aller største delen av disse midlene har nemlig gått til utvikling av drivstoffgjerrige drivlinjer. CO2-spøkelset henger over hele industrien, kravene om synkende verdier er meget utfordrende.
Det er fremdeles først og fremst konvensjonelle drivlinjer man arbeider med, men allerede nå ser det ut til at Tyskland blir en verdensmakt på batteriteknologi. Og det brukes også enorme summer på å utvikle de forskjellige assistent-systemene som stadig flere biler blir utstyrt med.
Også det bunnsolide Stifterverbandes für die Deutsche Wissenschaft bekrefter at bilindustrien er de flinkeste i klassen.