-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
James Bond aksjon for Volvo?
Volvo har en merkelig rolle i Japan akkurat nå. (Vi snakker om Volvo-Volvo ikke om Ford-Volvo). De vil gjerne inn med 20% når Mitsubishi spinner off Fuso, lastebildelen, neste år.

Reuters har hatt et intervju med Tommy Kohle, informasjonssjef i Volvo-Volvo. De snakket om vårens operasjoner da Fuso skilles helt ut fra personbilprodusenten og der Volvo ønsker å øke sitt engasjement i denne lastebilprodusenten, fra dagens ca. 5% til i hvert fall 20%.
Men før vi kommer dit, må vi være sikre på ingen av våre konkurrenter har innside informasjoner om det nye selskapet og dets planer. Vi snakker om dette med Mitsubishi nå. Akkurat hvordan han skal forsikre seg om at den dominerende eieren, med vegg-til-vegg styreplasser skal unngå å vite noe om en av selskapets viktigste divisjoner, er vanskelig å forstå. Hvordan Volvo-Volvo skal forsikre seg om at det ikke har lekket noe som helst, står heller ikke helt klart for oss. Har ikke Jan Guillou en svensk James Bond som kan sendes inn her?
Dette er i ferd med å bli en veldig japansk sak, der hovedsaken er ikke å miste ansikt. Volvo gjorde intensjonsavtalen med Mitsubishi lenge før Daimlerchrysler var inne i bildet, derfor sier det seg selv at enhver japansk forretningsmann vil sette meget inn på å fullføre avtalen. Det er selvfølgelig mulig de hvite barbarene ser dette annerledes, i hvert fall er det åpenbart at Daimlerchrysler, som fremdeles er verdens største lastebilprodusent, selv etter at Volvo trekker Renaults tunge biler pluss Mack inn under seg, gjerne så at Volvo-Volvo forsvant ut til venstre.
Det er vel det som kommer til å skje også. Dersom Daimlerchrysler erklærer opsjonen på å overta hele Mitsubishi, er i hvert fall ikke Volvo-Volvo noe tema lenger og svenskene må sy sammen en annen Asia-strategi.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no