-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Leiebil utenfor stuedøra
I samarbeid med Obos tilbyr nå Avis selvbetjent bilutleie i flere borettslag.

Partene har inngått en femårsavtale som gir brukerne selvbetjente, lokalt tilgjengelige og rimelige leiebiler.
Via en Avis-app kan Obos-medlemmer, leietakere og beboere i nye og eksisterende OBOS-nabolag leie og låse opp den bilen de trenger. Bilene skal stå utplassert der folk bor.
– Bilordningen er et viktig og fremtidsrettet miljøtiltak som både beboere, medlemmer og kunder vil nyte godt av. I Obos er vi opptatt av å skape gode og bærekraftige nabolag, sier konsernsjef Daniel Kjørberg Siraj.
Med Avis-appen kan du enkelt, raskt og rimelig bestille bilen du trenger. Med umiddelbar tilgang via smarttelefonen, og med biler plassert rett utenfor døra, gir tjenesten brukerne friheten til å være bileier akkurat når det måtte passe.
Tjenesten lanseres i august, med gradvis utrulling til syv borettslag og sameier i løpet av året. Avis og Obos har allerede merket stor interesse rundt tilbudet, og har intensjoner om å gjøre tjenesten tilgjengelig der etterspørselen melder seg.
− Vi kombinerer vår ekspertise på utvikling av bydeler med boliger og næringsbygg med Avis’ spisskompetanse på logistikk og transportløsninger. Byer er en viktig faktor i miljøkampen. Bilordningen ser vi som et bidrag til Oslo som Europas miljøhovedstad i 2019. Tjenesten vil bidra til å redusere klimautslippene, sier Siraj.
Bilene som tilbys i ordningen i dag dekker forskjellige behov, og det jobbes målrettet for å etablere en bilflåte hvor flesteparten av bilene er elektriske.
Privatbilen står i gjennomsnitt parkert 23 timer og 30 minutter i døgnet. Det betyr at de 30 minuttene bilen er i bruk, er veldige kostbare minutter.
– Den selvbetjente leiebiltjenesten vi nå lanserer bredt, vil gi brukerne tilgang til en ny bilflåte som er skreddersydd dagens behov. Løsningen er i tillegg rimelig og lokalt tilgjengelig, sier Ole Grønvold, Managing Director i Avis Budget Group Scandinavia.
Fra desember 2016 til mai 2017 har Avis og OBOS testet ut en tilsvarende ordning på Romsås og i Kværnerbyen. Tilbakemeldingen fra brukerne er at ordningen oppfattes som både attraktiv og brukervennlig.
– Med Obos og deres 417 000 medlemmer på laget kan vi få til en raskere utrulling, noe som vil være med på å støtte oppunder Oslo kommunes grønne ambisjoner, sier Grønvold.