-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Luksusmerker kraftig tilbake
Gode tider til tross: Salget av nye og bruktimporterte luksusmerker stuper i år.

Vi kjøper stadig dyrere biler, men styrer unna de typiske luksusmerkene. Den samme tendensen gjelder både nye og bruktimporterte.
Audi, BMW, Mercedes-Benz og Volvo får ha oss unnskyldt. Alle disse " premium-merkene" har hatt god fremgang i det norske merket første halvår i år.
For her snakker vi om de rene luksusmerkene, som Aston Martin, Ferrari, Lamborghini og noen få til.
Tall fra Opplysningsrådet for Veitrafikken viser at det kun er registrert 8 nye Aston Martin i år, mot 13 til samme tid i fjor. I tillegg er det bruktimportert en bil, mot 5 i fjor.
Mens det var registrert 3 nye Ferrari så langt i fjor, er det ikke en eneste i år. Samtidig er bruktimporten halvert, fra 10 i fjor til 5 i år.
Salget av nye Porsche holder seg på fjorårsnivå, men importen av brukte faller fra 192 i fjor til kun 86 i år.
Men noen merker går frem - selv om antallet er beskjedent. Bruktimporterte Jensen øker fra 2 i fjor til 4 i år, Lotus fra 8 til 13 og Maserati fra 3 til 4.
I tabellen under ser du hvor mange nye og bruktimporterte biler av typiske luksusmerker som er registrert første halvår i år - mot samme periode i fjor: