-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Mange år før Chrysler snur
Daimlerchrysler-sjefen Jürgen Schrempp har gitt et nyttårsintervju til sin lokalavis. Det viktigste budskapet var at det vil ta mange år før de klarer å snu Chrysler.
De tyske sjefene hos Chrysler, Dieter Zetsche og Wolfgang Bernhard, vil løse problemene i den amerikansk delen av konsernet på tre-fire år, sa sjefen. Og målet er at vi da igjen kan sette inn amerikanske ledere, føyde han til.
(Det er nok også noe amerikanske observatører kommer til å sette pris på å høre: det eneste amerikanerne kan er å styre i medvind!)
Schrempp sa også, i følge avisens nettutgave, at det ville være kriminelt, bare å tenke på å selge ut Chrysler nå. Til telegrambyrået Reuters kommer så Michael Pfister med en meget underlig kommentar. Han er en Daimlerchrysler talsmann på meget høyt nivå og sier at han kan bekrefte at Schrempp har snakket med avisen, men at han ikke kan kommentere enkeltheter i intervjuet fordi han ikke har lest det, og ikke var tilstede da det ble gjort.
I en annen artikkel, som blir offentliggjort i Der Spiegel, sier sjefen for Deutsche Bank, Rolf Breuer, at banken, som eier 12 prosent av Daimlerchrysler, har som prinsipp å selge seg ut av sine industri-engasjementer. Og at banken hadde gjort klart til å selge ut DC-sitsen, men valgte ikke å gjøre det til de rekordlave kursene aksjene har opplevd de siste månedene.
Banken sier også at de støtter dagens DC-ledelse, og at 1998-fusjonen var en god idé og at dagens problemer ikke endrer på akkurat det. Banken kaller det alvorlige, men kortsiktige, problemer.
På spørsmål om hvor aksjene må ligge for at et salg skal kunne bli aktuelt kom det ikke noe klart svar.
La det også være nevnt at i de siste børstimene i det gamle året økte kursen fra 40 til 41,20 dollars. I Frankfurt gikk de ut av året å 44,74 Euro, mens de startet år 2000 på 74,05. Skal vi tro at fra nå av kan det bare gå oppover?
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no