-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Maserati i USA igjen
Sjefen for amerikansk Ferrari, Stuart Robinson, kunne fortelle en begeistret amerikansk presse at fra nå var Maserati på plass i USA igjen. Første gang siden 1991. Bare at kundene må vente enda et års tid.
Fordi Stuart Robinson kunne fortelle alle at dagens 3200-modellen som har fått Masearti på fote igjen, ikke ville komme til Statene. I stedet skal det, sa han, presenteres en helt ny modell, som skal premières på neste års Detroit-utstilling. Siden han også føyde til at denne flunkende nye modellen skal tegnes av Italdesign og at det er en spyder, er det forholdsvis enkelt å regne ut at denne flunkende nye modellen er cabriolet-utgaven av 3200 som har ligget og vaket rett utenfor horisonten siden 3200 debuterte.
Det er som kjent Ferrari som eier Maserati nå, og merkene har helt forskjellige markedsstrategier. Mens Ferrari-folket sier at den steilende hesten aldri skal bygges i flere enn de rundt 4.000 eksemplarene som ble fremstilt i fjor - man må jo beholde eksklusiviteten og bygge opp mytene - har man et fem-års mål på 10.000 biler for Maserati. Når vi er kommet så langt, vil både en fireseters coupé og en stor luksus-sedan være lagt til modell-utvalget.
Hvis Maseratis USA salg skal stå i forhold til Ferrari-salget skal det bli solgt ca. 2.500 Maseratier årlig i USA om fem år. I fjor ble det solgt 1.100 Ferrarier der.