-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Matra skal ut
Lagardere SCA er et spennende fransk selskap, oppkalt etter eieren, Arnaud Lagardere. Men etter at han offentliggjorde de siste årsresultatene, rekord-høye, seks ganger bedre enn fjorårets, har han sagt klart fra at nå blir det media og ikke motor det skal satses på.
Men Lagardere er en lateral tenker, så da han begynte å lukte at nye media var interessant gikk han inn i nye media, og får altså resultater han tidligere bare har drømt om. Samtidig som forsvarsindustrien ikke akkurat er en ekspansiv virksomhet, dersom man skal oppføre seg hvitt. Og samtidig som underleverandørvirksomheten for bilbransjen blir stadig mer krevende.
Så selv om han opptrådte med en virkelig speisa prototype på Paris-utstillingen har han nå gitt beskjed om, sier AFP, at Matra Automobile, en del av Lagardere SCA, skal ut. Enten selges, eller gis bort eller legges ned.
Hvilket er ganske nye toner. Det er ikke lenge siden han antydet at det han egentlig ville var å selge en del av Matra Bil, men beholde majoriteten selv. Det ville sikre ham cash til media-ekspansjon, samtidig ville det sikre Matras fortsatte uavhengighet.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no