-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Mitsubishi med nytt recall-rot
Mitsubishi, med Daimlerchrysler i førersetet nå, måtte nå trekke inn nye 1,3 millioner biler over hele verden, En rekke av dem for annen gang.

Å trekke inn 1,3 millioner biler for sikkerhetssjekk koster selvfølgelig penger. Minst 1,2 milliarder kroner denne gang. Men for Mitsubishi koster det meget mer. Etter skandalen med tilbakeholdte innkallelses-informasjoner sist sommer er selvfølgelig selskapet mer følsomt enn de fleste når tilbakekalling skjer. Det kan oppfattes som om kvaliteten er så meget dårligere der, enn hos andre som også hadde trukket tilbake 1,3 millioner biler.
Fem forskjellige feil på 11 biltyper som omfatter til sammen 401.106 biler er rapportert til det japanske samferdselsdepartement. En rekke av disse bilene er inne for samme feilen for andre gang. I tillegg er det over 900.000 biler i USA som skal inn. Det dreier seg om amerikanskbygde Galanter og Eclipser samt Avenger og Sebring som er bygget for Chrysler.
Det er klart slike innslag virker inn på bunnlinjen. Hvordan disse utgiftene skal føres, de kommer på toppen av 100 millioner dollars som allerede er avsatt til kampanjen fra i sommer, er enda ikke bestemt. Uten disse ekstra utgiftene regner man med at forretningsåret, som avsluttes ut mars, vil vise en baklengs på 1,2 milliarder dollars.