-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Mitsubishi med nytt recall-rot
Mitsubishi, med Daimlerchrysler i førersetet nå, måtte nå trekke inn nye 1,3 millioner biler over hele verden, En rekke av dem for annen gang.

Å trekke inn 1,3 millioner biler for sikkerhetssjekk koster selvfølgelig penger. Minst 1,2 milliarder kroner denne gang. Men for Mitsubishi koster det meget mer. Etter skandalen med tilbakeholdte innkallelses-informasjoner sist sommer er selvfølgelig selskapet mer følsomt enn de fleste når tilbakekalling skjer. Det kan oppfattes som om kvaliteten er så meget dårligere der, enn hos andre som også hadde trukket tilbake 1,3 millioner biler.
Fem forskjellige feil på 11 biltyper som omfatter til sammen 401.106 biler er rapportert til det japanske samferdselsdepartement. En rekke av disse bilene er inne for samme feilen for andre gang. I tillegg er det over 900.000 biler i USA som skal inn. Det dreier seg om amerikanskbygde Galanter og Eclipser samt Avenger og Sebring som er bygget for Chrysler.
Det er klart slike innslag virker inn på bunnlinjen. Hvordan disse utgiftene skal føres, de kommer på toppen av 100 millioner dollars som allerede er avsatt til kampanjen fra i sommer, er enda ikke bestemt. Uten disse ekstra utgiftene regner man med at forretningsåret, som avsluttes ut mars, vil vise en baklengs på 1,2 milliarder dollars.