-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mitsubishis DC-plass er definert
Der Spiegel er grei å ha i helgene. Søndag gir de oss kort-versjonene av noen av de artiklene de kommer til å trykke i den utgaven som er ute mandag. Ofte er det bilrelatert. Nå beskriver de Mitsubishis rolle i Daimlerchrysler-verdenen.

Med til hele historien hører at Mitsubishi, der Daimlerchrysler nå eier 34 prosent, ikke har mange andre praktiske muligheter enn å være enig i de planene man blir forelagt. En av disse planene er, i følge Spiegel, at Mitsubishi nå skal nøye seg med å utvikle en ny kompaktbil (antagelig den lenge omtalte X-modellen), mens den neste generasjon kompakte biler skal utvikles av det nye teamet i USA.
Nå har det lenge vært kjent at et tettere samarbeide mellom Mitsubishi og Chrysler har vært betraktet som en interessant mulighet av Dc-ledelsen. Det er også kjent at det skal offentliggjøres en Chrysler-restruktureringsplan den 26. februar. Ellers spekuleres det i at 4. kvartal hos Chrysler vil vise et tap på 1,25 milliarder – mer enn det dobbelte av 3Q-tapet.
Spiegel skriver at de nye planene for produksjonsansvar er en del av den kommende restruktureringsavtalen.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no