-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Ny felles Renault-Nissan plattform
Renault-Nissan har i dag annonsert at de skal lage en ny felles plattform – denne gang for modellene i C-segmentet.

Dette er den andre felles plattformen for gruppen etter B-plattformen som de startet utviklingen av i 1999. Det er selvsagt ønsket om økonomisk gevinst som ligger bak de felles plattformene. Alliansen planlegger å bygge 2 millioner biler årlig på C-plattformen i tillegg til 1,7 millioner biler i året som er planlagt for B-plattformen.
Renault vil være først ute av de to til å ta i bruk C-plattformen når de starter produksjonen av sin neste Megane-serie i 2002. Nissans produkter i dette segmentet står for utskifting først to år senere. På det tidspunktet skal alliansen også ha klar nye felles motorer.
Begge plattformene skal være fleksible med hensyn til akselavstand og hva slags karosseri som kan bygges på dem, inkludert større SUVer. Innen 2010 skal Reanault-Nissan ha ti felles plattformer og vil samtidig dele 8 felles motorserier.