-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Ny felles Renault-Nissan plattform
Renault-Nissan har i dag annonsert at de skal lage en ny felles plattform – denne gang for modellene i C-segmentet.
Dette er den andre felles plattformen for gruppen etter B-plattformen som de startet utviklingen av i 1999. Det er selvsagt ønsket om økonomisk gevinst som ligger bak de felles plattformene. Alliansen planlegger å bygge 2 millioner biler årlig på C-plattformen i tillegg til 1,7 millioner biler i året som er planlagt for B-plattformen.
Renault vil være først ute av de to til å ta i bruk C-plattformen når de starter produksjonen av sin neste Megane-serie i 2002. Nissans produkter i dette segmentet står for utskifting først to år senere. På det tidspunktet skal alliansen også ha klar nye felles motorer.
Begge plattformene skal være fleksible med hensyn til akselavstand og hva slags karosseri som kan bygges på dem, inkludert større SUVer. Innen 2010 skal Reanault-Nissan ha ti felles plattformer og vil samtidig dele 8 felles motorserier.