-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Så du trodde kona var hjemme?
Hvem kan forklare meg poenget med denne bilutleie-reklamen, observert i stort format på en flyplass i Paris. Er budskapet at med Sixt blir vi alle skrudd?

Your wife thinks you are on a business trip. Do you really think she is at home? Er det slik at du leier ut flere biler dersom du bygger opp under hans mistanke om at kjerringa er ute på kjøret mens far er i Paris? Eller er det en melding om at du kan ha det så godt, der du står og venter på sekretæren din, nå som kona tror du er på forretningsreise, for du må ikke tro at hu akkurat er i ro? Og selger man billeie på det.
Selvfølgelig kan reklamebransjen fortelle meg at teksten har i hvert fall fått meg til å bruke tid på den, og at jeg har lagt merke til hvem som kommer med budskapet. Men at det alene er positivt avvises herved. Jeg kommer aldri til å leie bil hos noen som har irritert meg såpass. Irritert, ikke på grunn av at det kan være en tvilsom moral et eller annet sted her, men fordi jeg overhodet ikke er i stand til å finne ut hva det egentlige budskapet er.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no