-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Siste sjangs til en ny 504
Nå må du rappe deg, dersom ditt høyeste ønske er en flunkende ny Peugeot 504. Trodde du den siste forlot samlebåndet mot slutten av 80-årene tok du feil, den produseres fremdeles i Afrika.
Bilen har vært produsert over hele kloden, i Sør Amerika opphørte produksjonen for to år siden, i Australia og på New Zealand forsvant modellen i slutten av 80-årene. Men fremdeles triller den av samlebånd på små samlefabrikker i Nigeria og i Kenya. Nå er det imidlertid slutt, melder Peugeot, nå er tiden inne til å selge dagens Peugeot-produkter.
Spørsmålet er om det ikke er for tidlig. I Zimbabwe er det oppstått flere ekspansive bedrifter som lever godt av å restaurere disse bilene som de henter fra Sør Amerika. Og fra Australia og New Zealand øker bruktimporten av dette merket merkbart. Selv om produksjonen skal stanses, vil nok modellen leve i mange tiår enda på afrikanske veier.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no