-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Siste sjangs til en ny 504
Nå må du rappe deg, dersom ditt høyeste ønske er en flunkende ny Peugeot 504. Trodde du den siste forlot samlebåndet mot slutten av 80-årene tok du feil, den produseres fremdeles i Afrika.

Bilen har vært produsert over hele kloden, i Sør Amerika opphørte produksjonen for to år siden, i Australia og på New Zealand forsvant modellen i slutten av 80-årene. Men fremdeles triller den av samlebånd på små samlefabrikker i Nigeria og i Kenya. Nå er det imidlertid slutt, melder Peugeot, nå er tiden inne til å selge dagens Peugeot-produkter.
Spørsmålet er om det ikke er for tidlig. I Zimbabwe er det oppstått flere ekspansive bedrifter som lever godt av å restaurere disse bilene som de henter fra Sør Amerika. Og fra Australia og New Zealand øker bruktimporten av dette merket merkbart. Selv om produksjonen skal stanses, vil nok modellen leve i mange tiår enda på afrikanske veier.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no