-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Siste sjangs til en ny 504
Nå må du rappe deg, dersom ditt høyeste ønske er en flunkende ny Peugeot 504. Trodde du den siste forlot samlebåndet mot slutten av 80-årene tok du feil, den produseres fremdeles i Afrika.

Bilen har vært produsert over hele kloden, i Sør Amerika opphørte produksjonen for to år siden, i Australia og på New Zealand forsvant modellen i slutten av 80-årene. Men fremdeles triller den av samlebånd på små samlefabrikker i Nigeria og i Kenya. Nå er det imidlertid slutt, melder Peugeot, nå er tiden inne til å selge dagens Peugeot-produkter.
Spørsmålet er om det ikke er for tidlig. I Zimbabwe er det oppstått flere ekspansive bedrifter som lever godt av å restaurere disse bilene som de henter fra Sør Amerika. Og fra Australia og New Zealand øker bruktimporten av dette merket merkbart. Selv om produksjonen skal stanses, vil nok modellen leve i mange tiår enda på afrikanske veier.
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no