-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Skal VW øke med varebiler?
Om du ikke har hørt om LDV er du tilgitt. Det er Englands siste uavhengige varebilprodusent, rester etter gamle Leyland, men nå med visse Daewoo-interesser. Nå ryktes det, forteller Sunday Telegraph, at VW skal kjøpe selskapet for 30 millioner pund.
Etterhånden ble LDV, interessant nok, en del av Daewoos litt oppblåste globale strategi. Koreanerne kjøpte seg inn og i dag eier de nesten halvparten av fabrikken, og ligger klar med et par nye konstruksjoner som det imidlertid ikke har vært penger til å sette i produksjon enda.
Den engelske avisen Sunday Telegraph forteller nå at etter at Daewoo har åpnet for at biter av bilvirksomheten kan selges unna enkeltvis, har Volkswagen begynt å forhandle både med Daewoo, og en engelsk kapitalgruppe som eier store deler av den andre halvparten av LDV om å kjøpe bedriften. Med i en eventuell deal ligger det at kjøperen skal skyte inn de 180 millioner pund som er nødvendig for å få de nye varebilproduktene på lufta, og for å øke produksjonskapasiteten til 40.000 biler pr år.
De siste fire årene er det to norske bilimportører som har vært i jevnlig kontakt med LDV med sikte på import når den nye serien var klar.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no