-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Skal VW øke med varebiler?
Om du ikke har hørt om LDV er du tilgitt. Det er Englands siste uavhengige varebilprodusent, rester etter gamle Leyland, men nå med visse Daewoo-interesser. Nå ryktes det, forteller Sunday Telegraph, at VW skal kjøpe selskapet for 30 millioner pund.

Etterhånden ble LDV, interessant nok, en del av Daewoos litt oppblåste globale strategi. Koreanerne kjøpte seg inn og i dag eier de nesten halvparten av fabrikken, og ligger klar med et par nye konstruksjoner som det imidlertid ikke har vært penger til å sette i produksjon enda.
Den engelske avisen Sunday Telegraph forteller nå at etter at Daewoo har åpnet for at biter av bilvirksomheten kan selges unna enkeltvis, har Volkswagen begynt å forhandle både med Daewoo, og en engelsk kapitalgruppe som eier store deler av den andre halvparten av LDV om å kjøpe bedriften. Med i en eventuell deal ligger det at kjøperen skal skyte inn de 180 millioner pund som er nødvendig for å få de nye varebilproduktene på lufta, og for å øke produksjonskapasiteten til 40.000 biler pr år.
De siste fire årene er det to norske bilimportører som har vært i jevnlig kontakt med LDV med sikte på import når den nye serien var klar.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no