-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Slutt for De Tomaso
Jeg var i Italia forrige uke, og blant mye av det morsomme jeg ikke fikk tid til, sto et besøk hos de Tomaso høyt. Men jeg fikk ringt ned for å høre hvordan det sto til. Takk, bare bra, Isabelle (enken) har bestemt seg for å pakke ned teltet. De Tomaso eksisterer ikke mer.
Han eide i løpet av sin karriere blant annet Ghia, Vignale, Motor Guzzi, Benelli, Innocenti og Maserati i tillegg til eget merke. Han gjorde store dealer med Ford og Citroën og med norsk-amerikanske Kjell Quale som kjøpte et av de siste prosjektene av ham – det endte også i grøfta (eller er gjenoppstått som MG Rovers superbil XPower SV).
Og selvfølgelig handlet han med Fiat, avtaler som han alltid endte på toppen av, i tillegg til at den italienske staten bidro med en rekke solide summer til prosjekter som av en eller annen grunn aldri ble noe av. Det siste prosjektet var å bygge en fabrikk i Crotone, langt syd i Calabria, der de skulle sette sammen modifiserte utgaver av den russiske UAZ firehjulsdriveren.
