-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Suharto – ex-Lamborghini
Du har kanskje lest om Tommy, sønn av Indonesias ex-president Suharto, nylig innbrakt som mistenkt for noen bomber utenfor børsten i Jakarta? Hadde vi hatt vår Internett-side for fem år siden, ville du ha kjent ham meget godt.

Men han sørget i stor grad for å vise seg frem, selv uten det italienske nobel-merket. Gammeldags, tragisk playboy-pappagutt type, han lekte racerbilkjører og viste seg etterhånden å ville gjøre enda mer med biler.
Gjennom familien fikk han monopol på bomavgiftene fra de få motorveiene i Indonesia – det ga jo noen kroner. Nok til at fikk startet et merkelig bil-eventyr som het Timor. Bilen selv var ikke spesielt bemerkelsesverdig, men skattefordelene fabrikken fikk, fordi den var nasjonal var såpass oppsiktsvekkende at det gav gjenlyd både hos Verdensbanken og hos alle bilfabrikker som forsøkte å eksportere biler til Indonesia. Men dette gikk faktisk også bra en stund – han fikk solgt noen Timor S515 som snart viste seg å være omdøpte Kia Sephia til en pris ca. halvparten av hva en tilsvarende japaner kostet i Indonesia. Er det rart APEC, AFTA, GATT og WTO reagerte?
Det siste bil-utklippet jeg har om Tommy er bilde av ham i en kongeblå Rolls som han brukte midt under opptøyene i 1998, da rupien gikk på trynet. Da var han på vei til en pressekonferanse for å fortelle at Pappa hadde vært bra for landet.
Han ga aldri noe særlig inntrykk av å være spesielt glup.
Av Jon Winding-Sørensen – Bilnorge.no