-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
BMW tarn helt ut
Tegn en bil ingen kan tro vil bli satt i produksjon var briefen. Vision Efficient Dynamics ble resultatet.
BMW, stakkar, har fått masse pepper fra potensielle kunder fordi CS Concept (Shanghai 2007) aldri ble satt i produksjon, enda så produksjonsferdig denne nydelige Karim Habib designen var. ”A romantic design” sa Chris Bangle, designsjef den gang, den gang. Så romantisk at den forble en drøm.
SE: CS Concept her
Den fella skulle ikke ungdommene som jobber under den nye designsjefen, Adrian van Hooydonk, gå i denne gang. Og vi kan godt si at Mario Majdandzic (eksteriør) og Jochen Paesen (interiør), har unngått å gjøre denne kjedelig konvensjonell.
Det skjer ting overalt og du må konsentrere deg for å forstå at det ikke er støy alt sammen, men faktisk store grader av nydelig harmoni, før det hele sprenges i filler igjen av linjer som på er full fart mot noe helt annet enn det vi opprinnelig trodde.
Hvis du skjønner hva jeg mener.
SE: Mange bilder og video av Vision EfficientDynamics
Det er ikke noen grunn her til å nevne 250 km/t og 4,8 til hundre, eller 99 gram/km – det er jo slike verdier BMW (nesten) når med sine produksjonsmodeller i dag. Og det med en tre-sylindret diesel på 1,5 liter og 163 hester er heller ikke noe å hekte seg opp i her, i dag.
For dette dreier seg om pur designglede. Dette er en spillkonsoll-bil, enda mer ekstrem enn Citroëns GT fra Paris i fjor, og at BMW, som stiller med verdens sobreste 5 Gran Turismo nede på gulvet, tillater slikt, kan bare bety at fremtiden er lys. Også for oss som trenger å ha noe å glede oss over på en ellers ganske grå bilutstilling.