-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny entusiastbil under utvikling
Den som venter på en ny BMW M2, venter ikke forgjeves. Men fortsatt må du smøre deg med tålmodighet en stund til.
Da BMW lanserte sin nye 2-serie Coupé for noen uker siden, presenterte de M240i xDrive som «den foreløpige toppmodellen». Og her ser vi hvorfor – en ny M2 er utvilsomt under utvikling.
Disse ferske bildene av en testbil er tatt på Nürburgring, og for å sette prikken over i-en varter vår dyktige illustratør opp med rendering av slik han ser for seg det endelige produktet – attpåtil i flere friske farger.
M2 ble en gedigen suksess i Norge da den ble lansert for fem år siden, og siden den gang er det registrert 135 nye M2 pluss 41 av den enda mer ekstreme M2 Competition på norske skilter. Det er mer enn summen av M3, M4 og M5 i samme periode.
Alle de kjente karaktertrekkene er tilstede på neste generasjon M2, som de to doble, sentralt plasserte eksosrørene, utvidede skjermbuer og aerodynamisk utformede speilhus.
Den nye 2-serien er lengre og bredere enn den utgåtte modellen, og dette gjelder selvsagt også M2 – noe som gir grunnlag for økt stabilitet. Vi vet også at karosseriet er stivere enn i forgjengeren, så eneste aber kan være en liten vektøkning.
Under panseret vil BMW legge en klassisk 3-liters rekkesekser med twin turboteknologi, tilsvarende den som sitter i M3 og M4 samt X3 M og X4 M – dog i en noe nedtunet versjon.
Regn med at den får rundt 420 hester i standardutførelse og at det i tillegg kommer en Competition-utgave med enda mer pulver.
Bakhjulsdrift er sannsynlig, men se heller ikke bort fra at de topper med en firehjulsdrevet versjon med den avanserte M xDrive-teknologien som lar sjåføren velge ren bakhjulsdrift når han virkelig vil utfolde seg.
Neste generasjon M2 debuterer neppe offisielt før om et års tid, men i mellomtiden kan du jo hygge deg med disse renderingene og spionbildene.