-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
BMW X5 vokser
Du får neppe se den i produksjonsdrakt før i 2013, men her er bilder av neste generasjon BMW X5.
Da X1 kom på markedet høsten 2009, var den nesten like stor som X3. Ergo måtte andre generasjon X3 blir større enn forgjengeren.
Og hva tror du da skjer med X5 når den snart står klar i tredje generasjon? Ganske riktig, den blir også større enn forgjengeren. Først og fremst i lengden, noe som gir rom for en tredje seterad.
Det applauderes av amerikanske kunder som foretrekker biler med 7 seter og god bagasjeplass.
Den første BMW X5 kom på markedet i 2000 som første BMW SUV, mens modellen slik vi kjenner den i dag har eksistert siden 2006 – riktignok med en ansiktsløftning i 2010.
X5 produseres i South Carolina, USA, sammen med X6 og X3. Der er utgavene med 6- og 8-sylindrede bensinmotor mest populære, mens europeere foretrekker de sekssylindrede dieselmotorene.
Prototypen på bildene har en V8 bensinmotor, men nye X5 kommer også i en hybridversjon. Trolig er den nye modellen lanseringsklar sommeren 2013.