-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Alpina B3 Bi-Turbo
For uinnvidde ser den ut som en hvilken som helst 3-serie, men de som kjenner Alpina vet at spesialistene der bygger helt spesielle BMW-er. Som selvsagt er eksklusive også med hensyn til pris.
Entusiaster som kjenner Alpina vil imidlertid gi deg et anerkjennende nikk for god smak når de ser bilen.
Basert på en standard BMW 3-serie sedan skiller den seg ut gjennom sportslig understell, spesielle felger og to doble eksosrør.
Det er neste generasjon Alpina B3 Bi-Turbo som her er avbildet, kort tid etter at nye 3-serien er kommet på markedet.
Typiske Alpina-detaljer inkluderer også en lav frontsplitter, sideskjørt og en diskret spoiler på koffertlokket. Interiøret skreddersys helt etter dine ønsker.
Dagens B3 Bi-Turbo har en oppjazzet versjon av BMWs treliters rekkesekser under panseret. Den yter 440 hestekrefter og har et dreiemoment på 660 Newtonmeter – litt mer enn en M3.
Null til hundre på 4,3 sekunder er et par tideler langsommere M3, men det tar den igjen med en toppfart på 306 km/t der M3 har den sedvanlige sperren ved 250 km/t når den ruller ut fra fabrikken.
Nykommeren får minst tilsvarende ytelser, sannsynligvis litt mer krutt for å være på nivå med neste generasjon M3 når den slippes.
Kreftene sendes til bakhjulene via en 8-trinns automatkasse, men trolig vil Alpina også tilby en modell med firehjulsdrift slik de gjorde med forgjengeren. Touring (stasjonsvogn) kommer også noen måneder etter sedanen.
Foretrekker du diesel er alternativet Alpina D3 Bi-Turbo med 350 hk og dreiemoment på 700 Nm.
Trolig slipper vi å vente lenge på den nye Alpina-modellen siden kamuflasjen på den avbildede er meget sparsom.