-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Tekniske data
Sikkerhetsmangler
Brava oppnådde to stjerner (av fem) i NCAPcrashtesten i 1998, men var ikke langt unna tre stjerner, noe som var et middels resultat den gang. Den manglet sideputer, men greide ikevel kravene ved sidesmell. Svak arosseristruktur betydde stor deformasjon av kabinen. Fordører og forstolper ble deformert, og fotrommet ble mye skadet. Føreren ble utsatt for middels skadenivå. Bilen hadde bare en kollisjonspute i starten, men de mer påkostede utgavene fikk fort to. I 1999 hadde alle to puter, og i 2000 kom sideputer. Grunnversjonene hadde ikke ABS-bremser før i 1999.
Bravo/Brava 1996
Motor: 1.4/80 hk: 170 km/t. 0-100 km/t: 13,9 sek. 0,80 liter/mil.
1.6/103 hk: 180 km/t. 11,5 sek. 0,83 liter.
1.8/113 hk: 190 km/t. 10,3 sek. 0,84 liter.
Lengde/bredde/høyde: Bravo: 403/176/142 cm. Brava: 419/174/142 cm.
Akselavstand: 254 cm.
Bagasjevolum: Bravo: 280-1030 liter. Brava: 380-1165 liter.
Vekt: 1035-1190 kg.
Fra år til år
1995: Bravo/Brava lanseres i september.
1996: Kollisjonspute for passasjer.
1998: Ny 1,2-liter med 80 hk. 173 km/t. 0- 100 km/t: 13,0 sek. 0,69 liter/mil.
1999: To kollisjonsputer og ABS på alle utgaver. Bedre forseter.
2000: Fire puter. Klima standardutstyr.
2001: Bare 1.2-utgaven blir igjen.