-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Batteri + hydrogen
Honda viser ny kombinasjon
Honda presenter en ny CR-V som kombinerer brenselceller med en ladbar batteripakke.
Avdukingen skjer på The 21st International Hydrogen & Fuel Cell Expo som avvikles i Tokyo i disse dager. Bilen er produksjonsklar og skal selges i Japan og USA fra sommeren.
Nå er det ikke så mange brenselcellebiler på markedet, så Honda har sikkert rett når de påstår å være først ute med en som i tillegg har en ladbar batteripakke. Systemet er utviklet i samarbeid med GM som er deres partner på FCEV-teknologi, og bilen skal produseres ved Hondas anlegg i Ohio, USA.
Honda CR-V e:FCEV forventes å få en rekkevidde på over 600 kilometer fra en full hydrogentank, mens batteripakken alene gir en rekkevidde på 60 kilometer basert på WLTP-syklusen. Det skal ta tre minutter å fylle tanken, mens ladingen for eksempel kan foretas over natten hjemme.