-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Batteri + hydrogen
Honda viser ny kombinasjon
Honda presenter en ny CR-V som kombinerer brenselceller med en ladbar batteripakke.
Avdukingen skjer på The 21st International Hydrogen & Fuel Cell Expo som avvikles i Tokyo i disse dager. Bilen er produksjonsklar og skal selges i Japan og USA fra sommeren.
Nå er det ikke så mange brenselcellebiler på markedet, så Honda har sikkert rett når de påstår å være først ute med en som i tillegg har en ladbar batteripakke. Systemet er utviklet i samarbeid med GM som er deres partner på FCEV-teknologi, og bilen skal produseres ved Hondas anlegg i Ohio, USA.
Honda CR-V e:FCEV forventes å få en rekkevidde på over 600 kilometer fra en full hydrogentank, mens batteripakken alene gir en rekkevidde på 60 kilometer basert på WLTP-syklusen. Det skal ta tre minutter å fylle tanken, mens ladingen for eksempel kan foretas over natten hjemme.