-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Batteri + hydrogen
Honda viser ny kombinasjon
Honda presenter en ny CR-V som kombinerer brenselceller med en ladbar batteripakke.
Avdukingen skjer på The 21st International Hydrogen & Fuel Cell Expo som avvikles i Tokyo i disse dager. Bilen er produksjonsklar og skal selges i Japan og USA fra sommeren.
Nå er det ikke så mange brenselcellebiler på markedet, så Honda har sikkert rett når de påstår å være først ute med en som i tillegg har en ladbar batteripakke. Systemet er utviklet i samarbeid med GM som er deres partner på FCEV-teknologi, og bilen skal produseres ved Hondas anlegg i Ohio, USA.
Honda CR-V e:FCEV forventes å få en rekkevidde på over 600 kilometer fra en full hydrogentank, mens batteripakken alene gir en rekkevidde på 60 kilometer basert på WLTP-syklusen. Det skal ta tre minutter å fylle tanken, mens ladingen for eksempel kan foretas over natten hjemme.