-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fra OPC til Buick
Regal er en Opel Insignia kledd ut som en Buick. Her er utgaven som skal få adrenalinet til å bruse.
Nå blir ikke Buick-utgaven like ekstrem som den fra Opel OPC. I stedet for en 2,8-liters V6 har dem amerikanske utgaven – utypisk nok – en 2,0-liters firer. Med turbo yter denne 255 hk og har et dreiemoment på 400 Nm.
Glem automatgir – her må selv amerikanere finne seg i å bruke spaken mellom setene for å velge ett av de seks trinnene. Og foretas skiftene kjapt nok, skal null til hundre gå unna på snaue seks sekunder.
Firehjulsdrift og differensialbrems skal sørge for effektivt å overføre musklene til asfalten fra Regal GS showmobilen.
LUKSUSBIL: Her er Buick LaCrosse
Eksteriør og interiør er utstyrt med sporty detaljer som 20-tommers spesialfelger og seter fra Recaro. Bakkeklaringen er redusert og Bridgestone-dekkene er klare for høye hastigheter.
Selv om Buick Regal GS (for Gran Sport) presenteres som et rent konsept, er det nok gode muligheter for at GM setter den i produksjon. Det går neppe lang tid før vi får det bekreftet.