-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Gammel oppskrift blir som ny: Buick med fire-dørs cabriolet
På bilutstillingen i Los Angeles i begynnelsen av januar viste Buick sin Regal Cielo. En prototype av gammel oppskrift: en åpen sedan. Publikums reaksjon var så positiv at den kan komme på markedet i 2001.

Med moderne chassisteknikk, og regneprogrammer som forteller hvilke kritiske områder som bør stives av, burde gjøre denne karosseritypen mulig igjen. I hvert fall tror Buick det, de planlegger altså denne bilen som ser ut som en helt konvensjonell sedan med taket oppe. Men ståltaket foldes sammen og forsvinner under koffertlokket når et knappe-trykk ber om det, og med alle vinduene nede er det klart for cruisin-opplevelser vi ikke har opplevd siden 60 årenes store Lincolner.
Så får det ikke hjelpe at taket opptar 40% av bagasjeromsvolumet og at mekanismen øker bilens vekt med 60 kg.