-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Ny Mercedes-type avslørt
Foreløpig har den vært holdt strengt hemmelig, men nå kan vi avsløre at Mercedes er i ferd med å utvikle en ny, kompakt coupé.
Det er den kompakte C-Klasse Coupé som nå skal vekkes til live igjen. Da modellen (kalt Sportscoupé) ble lansert på Paris-utstillingen i 2000, basert på forrige generasjon C-Klasse, var det en direkte utfordrer til BMW 3-serie Compact. Den store suksessen uteble.
Men nå har Mercedes foretatt noen grep for å gjøre konseptet mer salgbart. For det første er flest mulig komponenter overført fra C-Klasse sedan – inkludert hele fronten. Dette for ¨holde kostnadene på et lavest mulig nivå.
Av samme årsak beholdes elementer fra hekken, som støtfanger og lykter.
Dermed gjenstår bare takbue, dører og vinduer som blir unike for den nye 2+2-seteren.
Selv om mange detaljer fortsatt er godt skjult, har det kommet oss for øre at de bakre sidevinduene vil inneholde et element som hovedkonkurrent BMW benytter trofast – en såkalt ”Hofmeister Kink” – en spesiell knekk nederst i ruta.
Under panseret forventer vi å finne de fleste motorer som benyttes i de øvrige C-Klassemodellene, både bensinmotorer og oljebrennere.
C-Klasse Coupé vil blir ikke noe særlig mindre enn sedanen, skjønt to dører og et skrått tak går på bekostning av baksetekomforten. Det blir trolig kompensert av gunstige priser som Mercedes håper skal appellere til yngre kundegrupper.