-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny Mercedes-type avslørt
Foreløpig har den vært holdt strengt hemmelig, men nå kan vi avsløre at Mercedes er i ferd med å utvikle en ny, kompakt coupé.
Det er den kompakte C-Klasse Coupé som nå skal vekkes til live igjen. Da modellen (kalt Sportscoupé) ble lansert på Paris-utstillingen i 2000, basert på forrige generasjon C-Klasse, var det en direkte utfordrer til BMW 3-serie Compact. Den store suksessen uteble.
Men nå har Mercedes foretatt noen grep for å gjøre konseptet mer salgbart. For det første er flest mulig komponenter overført fra C-Klasse sedan – inkludert hele fronten. Dette for ¨holde kostnadene på et lavest mulig nivå.
Av samme årsak beholdes elementer fra hekken, som støtfanger og lykter.
Dermed gjenstår bare takbue, dører og vinduer som blir unike for den nye 2+2-seteren.
Selv om mange detaljer fortsatt er godt skjult, har det kommet oss for øre at de bakre sidevinduene vil inneholde et element som hovedkonkurrent BMW benytter trofast – en såkalt ”Hofmeister Kink” – en spesiell knekk nederst i ruta.
Under panseret forventer vi å finne de fleste motorer som benyttes i de øvrige C-Klassemodellene, både bensinmotorer og oljebrennere.
C-Klasse Coupé vil blir ikke noe særlig mindre enn sedanen, skjønt to dører og et skrått tak går på bekostning av baksetekomforten. Det blir trolig kompensert av gunstige priser som Mercedes håper skal appellere til yngre kundegrupper.