-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Elbiler tilbakekalles
Mitsubishi tilbakekaller om lag halvparten av alle i-Miev de har produsert. Årsaken er potensielle bremseproblemer.

Automotive News Europe melder at Mitsubishi Motors Corp. tilbakekaller 14.700 elbiler grunnet problem med bremsene som er unike for disse bilene.
Det skal dreie seg om 8.900 i-Miev solgt for det meste i Europa, en del av dem som Citroën C-Zero og Peugeot iOn.
Totalt har Mitsubishi produsert 27.200 av i-Miev, så det er en betydelig andel som nå må inn for sjekk.
Bilene kan ha feil på en elektrisk pumpe som presser luft inn i bremseforsterkeren, tilsvarende en servopumpe på konvensjonelle biler. Dette kan forårsake at bremselengden blir lengre enn den skal være.
Det er ikke meldt om ulykker i forbindelse med den potensielle defekten, og den skal ikke forårsake brannfare.
Bileierne vil bli tilskrevet for å få pumpen byttet ut, en jobb som vil ta cirka en halv time.
Norge er et av verdens største markeder for elbiler, og her er det til sammen solgt drøyt 3000 av de aktuelle modellene de to siste årene – rundt en tredel av bilene som er solgt i Europa.