-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Camaro utfordrer Mustang GT
De fem siste årene har Ford Mustang GT500 dominert det amerikanske muskelbilmarkedet. Nå får den snart konkurranse fra Chevy.
Det er en Camaro Z/28 som her er fersket under testing. Chevrolet legger ikke skjul på at dette er bilen som skal utfordre den populære muskelbilen Mustang GT500.
Selv om bilen er godt kamuflert ser vi at den får mye større luftinntak og dypere frontspoiler enn en vanlig Camaro.
I profil ser vi at bilen er utstyrt med seriøs hjulutrustning – 20-tommers felger og Goodyear Eagle F1 Supercar G:2 dekk bør sørge for bra med grep.
Bremsene ser ut til å være de samme som Cadillac benytter i sine muskuløse CTS-V-modeller.
LES OGSÅ: Drømmereprise: Shelby Mustang
Hekken er utstyrt med doble eksosrør på begge sider, og den amerikanske fotografen beskriver musikken fra disse ”nothing short of unholy!”
Integrert i bakfangeren sitter også en diffusor som skal øke marktrykket ved høye hastigheter. Den samme funksjonen har en gedigen hekkspoiler som er fjernet på disse bildene.
Under panseret sitter en GM LSA-motor, en 6,2-liters kompressormatet V8. Det bekreftes av både scoopet på panseret og av det fantastiske lydbildet fotografen beskriver.
Det er sannsynlig at Camaro Z/28 debuterer på en av de store amerikanske bilutstillingene som snart avvikles – Los Angeles i november eller Detroit i januar. I LA skal jo også den åpne camaroen debutere.
LES OM: Ny Camaro Cab
Bildene av den gule bilen avslører noen små endringer sammenlignet med en ordinær Camaro, som nye speilhus og LED i baklyktene. Sistnevnte minner jo mest om to par solbriller.
Men siden bilen debuterte for et års tiden siden, og denne bilen er helt umaskert, kan det også være at dette er en eksportmodell for et eller annet marked.