-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
Man kan bli syk av mindre
Dodge Charger er et utpreget symbol på amerikanske muskelbiler. Nå tilbys en eksklusiv Daytona-pakke.
Daytona-pakker har en lang historie i kombinasjon med Dodge Charger. Nå kommer en eksklusiv pakke som tilbys de som kjøper en Dodge Charger med 370-hesters Hemi V8-motor.
Settet består av sorte, silkematte felter på panseret, svart trådkorsgrill med R/T-logo, svart takkledning, Daytona-logo på bakskjermene, en R/T spoiler og 20-tommers spesialfelger.
Dodge vil bare tilby 2500 slike pakker, og kun i fire utvalgte farger – Daytona Blue, Bright White, Billett Silver og Pitch Black.
Innendørs har bilene detaljer som Daytona-blå sømmer på setene og i dørene, mørk, børstet aluminiumdekor, blanke sportspedaler og et 552 Watts Beats Audio System med 10 høyttalere. Og selvsagt en plakett som forteller hvilket av de 2500 eksemplarene du eier.
Og så kommer årsaken til headingen – prisen for en Dodge Charger R/T med Daytona-pakke er 32.990 dollar (godt under NOK 200.000), mens du må bla opp $ 36.495 for den mer påkostede Road and Track-versjonen.
Det er omtrent det samme som du betaler for en ribbet småbil i Norge. Ergo, som vår unge kollega sier - man kan bli syk av mindre.