-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Enda grommere Corvette
Når bilen har en solid kraftpakke som standard, burde det dekke behovet for de fleste. Men tyske GeigerCars mener tydeligvis det fins et marked for trimming av den amerikanske sportsbilen.
524 hester og et maks dreiemoment på 637 Newtonmeter er hva GeigerCars kan tilby i en Corvette C6, enten du kjører coupé eller cabriolet. Den tar deg til de første 100 km/t i løpet av 3,7 sekunder og gir deg muligheten til å nå en toppfart på ubeskjedne 325 km/t. Dersom du ikke er Corvette-eier i dag, kan Geiger friste med en komplett bil for 87.990 (eks. avgifter).
Flere vil kanskje la seg friste av de elegante detaljene firmaet tilbyr for at kundene skal kunne sette sitt eget preg på interiør og eksteriør. Det strekker seg fra skinn og karbonfiber i interiøret til aerodynamiske detaljer og elegante felger som ytre attraksjoner.
Det er lov å la seg friste, men du skal vite at en slik bil på norske skilter vil få en prislapp i størrelsesorden to millioner kroner. Og da fins det kanskje fornuftigere investeringer?