-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Peugeot-Citroen med kjempeinvesteringer
Alt for å holde seg uavhengig: da investerer man for eksempel gjerne 20 milliarder Francs.
Selskapet har allerede økt investeringstankten betraktelig, noe som blant annet hjelper dem til å nå 3 millioner biler/år fortere enn planlagt, sa Folz. I fjor produserte gruppen ca. 2,7 millioner biler og hadde ca. 5% av verdens marked. Han antydet også klart at selskapet ville nå inntjeningsmålet på ni milliarder francs, og at det ville vise seg når de endelige resultatene viser seg den 23 februar.
Hva han også sa var at "i det lange løp kan vi ikke holde oss unna det Nord-Amerikanske markedet.
Dersom dette nå er firmapolitikken betyr det at den andre Peugeot-familie-fraksjonen har vunnet. Den ene var ved førhjulstider meget ivrig på å inngå i allianser med andre bilprodusenter.