-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Citroën-drøm blir virkelig
I Frankfurt i fjor høst viste Citroën en drømmebil som de kalte Pluriel. En bil som ikke kunne puttes i noen av de kjente båsene. Nå skal den i produksjon og vil skape sin egen bås.
Men du kan også gå videre og felle baksetene ned under gulvet, og hva har du da? Jo, en åpen to-seter med noe som plutselig er blitt et stort plan bak setene, fordi bakluken også felles ned og skaper en forlengelse av det som nå er blitt et åpent bagasjerom.
For øvrig med en motor og en understell som tilhører Citroëns B/C-segment biler – later det til. Og nå skal den altså i produksjon. Hvilket segment skal vi da legge den i?
Det må kanskje opprettes egne Citroën-segmenter igjen, for det er mye gledelig som tyder på at Citroën igjen er tilbake til å være friskere og litt annerledes enn de fleste. De har fått en ny sjefdesigner som vi regner blant de beste i verden, og ledelsen viser mot ved å gi grønt lys til biler som denne.
Som for øvrig har hatt en slags parallell langt tilbake i Citroëns historie. Mehari het den, adskillig mer firkantet enn denne. Og så hadde den det handicapet at plasten som ble brukt til karosseriet brant så utrolig godt. Det regner vi med å kunne unvære denne gangen.