-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mini i utvikling
Her er tidlige bilder av neste generasjon Mini Cooper, en modell som ligger noen år inn i fremtiden. I tillegg er Mini på Nordsløyfa og tester en ekstra sportslig modell.
En ny Mini skal ikke på markedet før i 2013, og derfor er denne tidlige prototypen meget godt kamuflert.
Våre venner hos Carparazzi kan imidlertid bekrefte at bilen er litt lengre og bredere enn dagens Mini. I tillegg får den en mindre dominerende grill, et lengre panser og slankere A-stolper.
Mens bilen får et typisk Mini eksteriør, skjer det mer dramatiske ting med interiøret. Våre kilder forteller at den klassiske Mini-klokka, med speedometer midt på dashbordet, er erstattet med et mer konvensjonelt instrumentpanel.
Hva som skal benyttes av motorer er foreløpig en godt bevart hemmelighet, men vi kan være trygge på at de blir enda mer effektive enn dagens drivlinjer. En elektrisk Mini ligger nok også i planene, og muligens en hybridversjon.
På banen
Den sportslige Minien som er fotografert under testing på Nordsløyfa, volder våre fotografer mer hodebry. Mye tyder på at det er en spesialmodell under utvikling av John Cooper Works.
Hvorvidt det er en bil som skal i begrenset produksjon for å korte ventetiden til neste Mini, eller en ren racingutgave, er usikkert.
Våre kilder sier bilen har mindre bakkeklaring, mer aerodynamisk front med lav spoilerleppe og en større diffusor i hekken enn en vanlig John Cooper Works-utgave. I tillegg har den sentralt plasserte doble eksosrør.