-
Bruktbilselger
Møller Bil AS
-
Servicetekniker med salgsteft
Flex1one AS
-
Driftsansvarlig
Atracco Agder
-
Selger
Renault Trucks
-
Bilkontrollør
NAF Senter Sandvika
-
Direktør
Bilimportørenes Landsforening
-
Biltester
NAF Senter Mosjøen
-
Bilkontrollør
NAF Senter Levanger
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Senterleder
NAF Senter Kongsberg
-
Kundemottaker
NAF Senter Oslo
-
Kundemottaker
NAF Senter Hamar
-
Dekkmontør/Hjulutruster
DekkCenteret Oslo AS
-
Bilselger brukt/pre-owned
Formula Automobile Norge AS
-
Delemedarbeider
Nellemann Machinery AS
-
Servicemarkedssjef
Nellemann Machinery AS
-
Tekniker Bentley
XPND Automotive AS
-
Mekaniker
NAF Senter Molde
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Trondheim
-
Bilselger
Berg Auto AS
-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mini i utvikling
Her er tidlige bilder av neste generasjon Mini Cooper, en modell som ligger noen år inn i fremtiden. I tillegg er Mini på Nordsløyfa og tester en ekstra sportslig modell.
En ny Mini skal ikke på markedet før i 2013, og derfor er denne tidlige prototypen meget godt kamuflert.
Våre venner hos Carparazzi kan imidlertid bekrefte at bilen er litt lengre og bredere enn dagens Mini. I tillegg får den en mindre dominerende grill, et lengre panser og slankere A-stolper.
Mens bilen får et typisk Mini eksteriør, skjer det mer dramatiske ting med interiøret. Våre kilder forteller at den klassiske Mini-klokka, med speedometer midt på dashbordet, er erstattet med et mer konvensjonelt instrumentpanel.
Hva som skal benyttes av motorer er foreløpig en godt bevart hemmelighet, men vi kan være trygge på at de blir enda mer effektive enn dagens drivlinjer. En elektrisk Mini ligger nok også i planene, og muligens en hybridversjon.
På banen
Den sportslige Minien som er fotografert under testing på Nordsløyfa, volder våre fotografer mer hodebry. Mye tyder på at det er en spesialmodell under utvikling av John Cooper Works.
Hvorvidt det er en bil som skal i begrenset produksjon for å korte ventetiden til neste Mini, eller en ren racingutgave, er usikkert.
Våre kilder sier bilen har mindre bakkeklaring, mer aerodynamisk front med lav spoilerleppe og en større diffusor i hekken enn en vanlig John Cooper Works-utgave. I tillegg har den sentralt plasserte doble eksosrør.