-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mugen kultiverer CR-Z
At Honda CR-Z har et sportslig potensial, er det liten tvil om. Men dessverre har Honda gjort sitt beste for å skjule de potente sidene. Nå øyner vi nytt håp, med Mugen på banen.
Sammen med Honda UK har Mugen Euro sendt ut de første offisielle bilder av modellen de jobber intensivt med å foredle.
Da vi hadde vårt første møte med Honda CR-Z, var vi skuffet over at bilen ikke innfridde våre sportslige forventninger.
Heller ikke var den spesielt gjerrig med hensyn til drivstofforbruk, sett i forhold til den hybride drivlinjen den er utstyrt med.
LES: Våre første inntrykk av Honda CR-Z
Men nå øyner vi håp. Firmaet som er kjent for å hente frem de mest potente sidene i en Honda, er på banen med sin spesialversjon basert på CR-Z.
De er sparsomme med teknisk informasjon, så vi vet ikke hvor dyptgående inngrep de foretar. Men en kompressor er i alle fall inne i bildet.
Mugen snakker om en sprint til 100 ”på nivå med en Civic-R på Stage 1-motoren”. De regner med å øke effekten med ytterligere 15 prosent, parallelt med at vekten skvises med ca 50 kg. De hevder å være på god vei mot målene de satte seg.
- Vi har bra tester med hensyn til forbruk også, sier Colin Whittamore fra MUGEN Euro. – Vi har beholdt de tre kjøremodusene fra den originale CR-Z, med moderat forbruk. Så har vi lagt til en egen Mugen-modus, men fortsatt er forbruket beskjedent i forhold til ytelsene.