-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ansiktsløft for junior
Bare tre år etter debuten foretar Lexus et ansiktsløft på CT 200h for at den skal gjenvinne familielikheten.
Da CT-modellen kom på markedet for tre år siden, hadde Lexus-modellene et mer diskret uttrykk enn de har i dag. Dermed er den kompakte bilen noe akterutseilt designmessig sammenlignet med sine søsken.
Det gjør Lexus noe med – på bilutstillingen i kinesiske Guangzhou som åpner neste uke presenterer de 2014-utgaven av Lexus CT 200h.
Den mest synlige oppgraderingen er at den såkalte «spindelgrillen» nå er på plass også på CT-serien. Ifølge Lexus er dette «en av flere dynamiske og sofistikerte eksteriøre styling-endringer som er implementert på 2014-modellen.»
Andre synlige endringer er nye felger og en revidert hekk med flere horisontale strukturer.
I tillegg til de synlige endringer skal bilen også ha fått oppgraderinger som merkes når den kjøres – det er foretatt endringer i drivlinje så vel som hjuloppheng for å gi bilen mer sportslige egenskaper.
Det har blant annet ført til lavere CO2-utslipp, ned fra 87 til 82 gram per kilometer med 15-tommers hjul (fra 94 til 88 g/km med 16-tommere).
Den nye modellen er på plass i Norge i løpet av første kvartal 2014.