-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
SCR i CX-7
Frankfurt er arena for lanseringen av Mazda CX-7 med dieselmotor. Den blir første japaner med SCR.
SCR – Selective Catalytic Reduction – sørger for at CX-7 får Mazdas hittil reneste utslipp fra en dieselmotor. Systemet tilbys eksklusivt til europeiske kunder i den nye dieselmodellen som kommer på markedet mot slutten av 2009.
Motoren er en moderne 2,2-liter som med SCR-systemet innfrir kravene til Euro V.
Systemet sprayer AdBlue (flytende urea) direkte inn i eksosen mellom motoren og katalysatoren. Dette utløser en kjemisk reaksjon som omgjør cirka 40 prosent av NOx-utslippet til harmløs nitrogen.
Vi var med på åpningen av Norges første AdBlue-stasjon i 2005
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Tanken for AdBlue er plassert under bagasjerommet, uten at dette går ut over lastekapasitet eller brukervennlighet. Forbruket av AdBlue er så beskjedent at tanken dekker en kjørelengde på 20.000 km slik at den kan fylles ved vanlige serviceintervaller.