-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kompaktnytt fra Daihatsu
Småbileksperten Daihatsu varter opp med hele ni forskjellige konseptbiler i Tokyo. Vi tar en titt på tre av dem.
Viktigst for norske Daihatsu-tilhengere er etterfølgeren til den kompakte SUVen, Terios. Vi møtte den i Frankfurt som D-Compact mens den på Tokyo-utstillingen har fått betegnelsen Be-Go. Bilen har permanent firehjulsdrift og ser nærmest produksjonsklar ut. Kanskje ikke så underlig, for allerede våren 2006 lover den norske importøren oss en ny Terios.
Målene er relativt kompakte med en lengde på 3,99m, en høyde på 1,74m og en bredde på 1,69m. Under panseret sitter en 1,5-liters bensinmotor og bilen har en egenvekt på 1190kg. Vi blir ikke overrasket om nye Terios også tilbys med den kompakte, 2-sylindrede dieselmotoren Daihatsu viste i Frankfurt.
HVS er en forkortelse for Hybrid Vehicle Sport - også denne kjent fra Frankfurt-utstillingen. Med de beskjedne målene 3,71x1,69x1,25 meter gir den plass til to personer. Som navnet antyder er HVS utstyrt med en hybrid drivlinje som kombinerer en 1,5-liters bensinmotor med elektrisk motor. Bilen skal klare seg med et forbruk på 0,28 liter på mila, men konkrete produksjonsplaner har foreløpig ikke Daihatsu.
Enda mer drivstoffgjerrig er UFE-III – en kompakt treseter hvor bokstavkombinasjonen står for Ultra Fuel Economy. Med et forbruk på 0,13 liter på mila er den berettiget til et slikt navn. Konseptbilen veier beskjedne 440kg og har en tresylindret motor på 660ccm – en svært utbredt formel i Japan.