-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør
-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nei til billig-dekk
ADAC har nylig offentliggjort sesongens vinterdekktest.

Det er ikke sikkert at de dekkene som selges i Tyskland er identiske med de som selges i Norge, selv med samme dimensjoner og samme navn. Men allikevel er konklusjonen til årets vinterdekktest fra den store tyske bileierorganisasjonen ADAC interessant.
Klubben var ganske klar på at billigmerker fra Østen, de nevner spesielt Nankang, Marshal og Wanli, blir det rådet sterkt mot. Men det var også dekk fra anerkjente produsenter som fikk karakteren betinget anbefalt – stort nærmere slakt kan du ikke komme.
Denne gangen var det 37 forskjellige dekk som ble testet, i 175 og 195 segmentet. Noen av dekkene var såkalt helårsdekk, og overraskende nok viste det seg at et av disse overhodet ikke bød på noen fordeler i forhold til gode vinterdekk.
For de av dere som er spesielt interesserte finnes testene her: