-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling

Comeback for Lancia Delta HF Integrale!
Legendariske Delta HF Integrale skal relanseres 30 år etter at den gikk ut av produksjon.
Det har vært kjent en stund at Lancia skal tilbake i rally-sporten, hvor de har sterke tradisjoner. Rally-satsingen er viktig for å bygge opp igjen det italienske bilmerket, som mange sikkert har glemt. Lancia har i dag kun én modell i katalogen, Ypsilon.
Med rallybiten på plass bekrefter Torino-kontoret at Lancia skal relansere Gamma og Delta med “HF Integrale” merket, i 2026.
Det er helt åpenbart at Stellantis har satt av penger i budsjettet til å satse på det lille bilmerket (Maserati er sikkert misunnelig).
Lancia lanserte den originale Delta i 1979 som en beskjeden familiebil, mens den kraftigere HF-en og turboladede HF 4WD kom i 1983 og 1986.

Det nå berømte Integrale navnet ble brukt på gatebilen i 1987, da Lancia bestemte seg for å bruke Delta i rally.
Mye tyder på at ny Delta får elektrisk drivlinje, men toppsjefene i Stellantis har ikke utelukket mulighetene for fossile drivlinjer.
