-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Comeback for Lancia Delta HF Integrale!
Legendariske Delta HF Integrale skal relanseres 30 år etter at den gikk ut av produksjon.
Det har vært kjent en stund at Lancia skal tilbake i rally-sporten, hvor de har sterke tradisjoner. Rally-satsingen er viktig for å bygge opp igjen det italienske bilmerket, som mange sikkert har glemt. Lancia har i dag kun én modell i katalogen, Ypsilon.
Med rallybiten på plass bekrefter Torino-kontoret at Lancia skal relansere Gamma og Delta med “HF Integrale” merket, i 2026.
Det er helt åpenbart at Stellantis har satt av penger i budsjettet til å satse på det lille bilmerket (Maserati er sikkert misunnelig).
Lancia lanserte den originale Delta i 1979 som en beskjeden familiebil, mens den kraftigere HF-en og turboladede HF 4WD kom i 1983 og 1986.

Det nå berømte Integrale navnet ble brukt på gatebilen i 1987, da Lancia bestemte seg for å bruke Delta i rally.
Mye tyder på at ny Delta får elektrisk drivlinje, men toppsjefene i Stellantis har ikke utelukket mulighetene for fossile drivlinjer.
