-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fra Gulfkrig til asfaltjungel
Hummer er etter hvert blitt et populært monster på amerikanske veier. Selv om den norske Porsche-importøren forsøkte seg på å markedsføre monster-trucken en periode er den et sjeldent syn på norske veier. Heldigvis!

Som yrkesbil har den helt klart sin misjon for de som trenger fremkommelighet i utmark. Men dessverre er det, i alle fall i USA, flere og flere privatpersoner som velger Hummer for å frakte nistepakke og stresskoffert mellom hjem og kontor, noe som er helt bak mål.
General Motors overtok Hummer-fabrikken tidligere i år, og selv om de tradisjonelt har produsert militære kjøretøy er interessen så absolutt for oppadgående for den sivile delen av kjøretøyparken deres.
Hummer H2 er mindre enn den tidligere H1-versjonen, men fortsatt stor nok til at du vekker oppsikt i bybildet og har store problemer med lommeparkering i trange bygater. Fra det høyt plasserte førersetet styrer du blant annet lufttrykket i de enorme dekkene.
H2 kan skryte av verdens største soltak. Den rommelige kabinen gir god plass til fire, og det fleksible lasteplanet kan tilpasses nær sagt et hvert behov. For å vise slektskapet med sine militære slektninger er Hummer H2 utstyrt med 360 graders infrarødt night vision. Ellers finner du selvsagt GMs OnStar system og GPS navigator. Det er jo viktig at du finner frem i ødemarken!
Hummer H2 debuterer på New York utstillingen i april 2001. La oss håpe vi slipper flere forsøk på å markedsføre den i Norge, for hva skal vi med et slikt monster på våre smale landeveier?
Stort bilde forfra
Stort bilde bakfra
Stort bilde av interiør
Av Terje Ringen – bilnorge.no