-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Fra Gulfkrig til asfaltjungel
Hummer er etter hvert blitt et populært monster på amerikanske veier. Selv om den norske Porsche-importøren forsøkte seg på å markedsføre monster-trucken en periode er den et sjeldent syn på norske veier. Heldigvis!

Som yrkesbil har den helt klart sin misjon for de som trenger fremkommelighet i utmark. Men dessverre er det, i alle fall i USA, flere og flere privatpersoner som velger Hummer for å frakte nistepakke og stresskoffert mellom hjem og kontor, noe som er helt bak mål.
General Motors overtok Hummer-fabrikken tidligere i år, og selv om de tradisjonelt har produsert militære kjøretøy er interessen så absolutt for oppadgående for den sivile delen av kjøretøyparken deres.
Hummer H2 er mindre enn den tidligere H1-versjonen, men fortsatt stor nok til at du vekker oppsikt i bybildet og har store problemer med lommeparkering i trange bygater. Fra det høyt plasserte førersetet styrer du blant annet lufttrykket i de enorme dekkene.
H2 kan skryte av verdens største soltak. Den rommelige kabinen gir god plass til fire, og det fleksible lasteplanet kan tilpasses nær sagt et hvert behov. For å vise slektskapet med sine militære slektninger er Hummer H2 utstyrt med 360 graders infrarødt night vision. Ellers finner du selvsagt GMs OnStar system og GPS navigator. Det er jo viktig at du finner frem i ødemarken!
Hummer H2 debuterer på New York utstillingen i april 2001. La oss håpe vi slipper flere forsøk på å markedsføre den i Norge, for hva skal vi med et slikt monster på våre smale landeveier?
Stort bilde forfra
Stort bilde bakfra
Stort bilde av interiør
Av Terje Ringen – bilnorge.no