-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Honda røper Detroit-nyheter
Vi har allerede fortalt at Mitsubishi har fortalt at de skal ha en og annen nyhet til Detroit-utstillingen i januar. Nå forteller Honda at det skal de også. En funky crossover og en ny Integra.

Sikkert med plass for V6-motoren, selv om det i følge tegningen nesten ikke er overheng foran (eller bak), og USA-Honda forteller at her vil det også komme en i-VTEC motor, en videreutviklet utgave av VTEC-konstruksjonen der ien betyr intelligent. Og hva var den gamle utgaven da? Bare usedvanlig glup?
Enda mer spennende ser skissene til den andre prototypen ut. Den er så hemmelig at foreløpig heter den bare modell X. Men denne techno-urbane krigeren, noe midt imellom en van og en SUV (dette begynner å bli ganske vanskelig – særlig for Europa som egentlig ikke har noe forhold til disse modellvariantene) er nok også i prod-løypa. Sannsynligvis bygget på en av de større Honda-Suvene, med et interiør som er fleksiblere enn de fleste, der man det ene øyeblikket har plass til fem personer i limousine-komfort, og i neste øyeblikk har lastet den full av sykler og 10 fots surfebrett.
Kommer denne i produksjon blir det ikke noen nisjebil, sier en Honda-person til Car Connection, vi tror en slik bil vil ha potensiale for et solid volum. Høres ikke det også ut som klar for produksjon?
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no