-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Honda røper Detroit-nyheter
Vi har allerede fortalt at Mitsubishi har fortalt at de skal ha en og annen nyhet til Detroit-utstillingen i januar. Nå forteller Honda at det skal de også. En funky crossover og en ny Integra.
Sikkert med plass for V6-motoren, selv om det i følge tegningen nesten ikke er overheng foran (eller bak), og USA-Honda forteller at her vil det også komme en i-VTEC motor, en videreutviklet utgave av VTEC-konstruksjonen der ien betyr intelligent. Og hva var den gamle utgaven da? Bare usedvanlig glup?
Enda mer spennende ser skissene til den andre prototypen ut. Den er så hemmelig at foreløpig heter den bare modell X. Men denne techno-urbane krigeren, noe midt imellom en van og en SUV (dette begynner å bli ganske vanskelig – særlig for Europa som egentlig ikke har noe forhold til disse modellvariantene) er nok også i prod-løypa. Sannsynligvis bygget på en av de større Honda-Suvene, med et interiør som er fleksiblere enn de fleste, der man det ene øyeblikket har plass til fem personer i limousine-komfort, og i neste øyeblikk har lastet den full av sykler og 10 fots surfebrett.
Kommer denne i produksjon blir det ikke noen nisjebil, sier en Honda-person til Car Connection, vi tror en slik bil vil ha potensiale for et solid volum. Høres ikke det også ut som klar for produksjon?
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no