-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Honda røper Detroit-nyheter
Vi har allerede fortalt at Mitsubishi har fortalt at de skal ha en og annen nyhet til Detroit-utstillingen i januar. Nå forteller Honda at det skal de også. En funky crossover og en ny Integra.

Sikkert med plass for V6-motoren, selv om det i følge tegningen nesten ikke er overheng foran (eller bak), og USA-Honda forteller at her vil det også komme en i-VTEC motor, en videreutviklet utgave av VTEC-konstruksjonen der ien betyr intelligent. Og hva var den gamle utgaven da? Bare usedvanlig glup?
Enda mer spennende ser skissene til den andre prototypen ut. Den er så hemmelig at foreløpig heter den bare modell X. Men denne techno-urbane krigeren, noe midt imellom en van og en SUV (dette begynner å bli ganske vanskelig – særlig for Europa som egentlig ikke har noe forhold til disse modellvariantene) er nok også i prod-løypa. Sannsynligvis bygget på en av de større Honda-Suvene, med et interiør som er fleksiblere enn de fleste, der man det ene øyeblikket har plass til fem personer i limousine-komfort, og i neste øyeblikk har lastet den full av sykler og 10 fots surfebrett.
Kommer denne i produksjon blir det ikke noen nisjebil, sier en Honda-person til Car Connection, vi tror en slik bil vil ha potensiale for et solid volum. Høres ikke det også ut som klar for produksjon?
Av Jon Winding-Sørensen – bilnorge.no