-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kort fra Project til Evo
Project X er betegnelsen på den sportslige konseptbilen Mitsubishi debuterte i Detroit. Det er ikke mye mer enn navnet som trenger å endres før den er salgsklar.
Mens Lancer sedan ble vist i ferdig form og er på plass i de amerikanske butikkene i løpet av våren (og Norge i løpet av høsten), er Evo-versjonen fortsatt et stykke fra samlebåndet. Første kvartal 2008 er planlagt tidspunkt for lanseringen av modellen som da vil møte en helt ny Subaru Impreza i versting-utgave.
Folk hos Mitsubishi innrømmer at de harde karosseridelene i Project X er slik de blir i Evo X. Noe av stylingen kan bli endret, og det samme gjelder tekniske detaljer.
Under panseret har Project X en flunkende ny 2-liters turbomotor basert på Lancers nye aluminiumsmotor, 4811 DOHC MIVEC. Denne er koblet til avansert S-AWC elektronisk system for firehjulsdrift med aktiv senterdiff (ACD), Active Yaw Control (AYC) på bakdiffen og Active Skid Control (ASC). (Spør en Mitsubishi-ingeniør om detaljene).
Den avanserte elektronikken skal gjøre bilen mer egnet i det daglige uten at det går på bekostning av sportslige egenskaper.