-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Kort fra Project til Evo
Project X er betegnelsen på den sportslige konseptbilen Mitsubishi debuterte i Detroit. Det er ikke mye mer enn navnet som trenger å endres før den er salgsklar.
Mens Lancer sedan ble vist i ferdig form og er på plass i de amerikanske butikkene i løpet av våren (og Norge i løpet av høsten), er Evo-versjonen fortsatt et stykke fra samlebåndet. Første kvartal 2008 er planlagt tidspunkt for lanseringen av modellen som da vil møte en helt ny Subaru Impreza i versting-utgave.
Folk hos Mitsubishi innrømmer at de harde karosseridelene i Project X er slik de blir i Evo X. Noe av stylingen kan bli endret, og det samme gjelder tekniske detaljer.
Under panseret har Project X en flunkende ny 2-liters turbomotor basert på Lancers nye aluminiumsmotor, 4811 DOHC MIVEC. Denne er koblet til avansert S-AWC elektronisk system for firehjulsdrift med aktiv senterdiff (ACD), Active Yaw Control (AYC) på bakdiffen og Active Skid Control (ASC). (Spør en Mitsubishi-ingeniør om detaljene).
Den avanserte elektronikken skal gjøre bilen mer egnet i det daglige uten at det går på bekostning av sportslige egenskaper.