-
Nardo Bil AS:
Chief Operating Officer
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Møller Bil Rud:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Takserer
-
Møller Bil Bruktbilsenter Hvam:
Salgssjef/Plassjef
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Lakkleder/lakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Møller Bil Hamar:
Nybilselger
-
Møller Bil Hamar:
Salgstrainee/Juniorselger
-
Enger & Hedlund AS:
Key Account Manager
-
Porsche Center Son:
Avdelingsleder skadeverksted
-
Motor-Trade AS:
Salgssjef
-
Bilia Norge AS:
Resepsjonssjef
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Kort fra Project til Evo
Project X er betegnelsen på den sportslige konseptbilen Mitsubishi debuterte i Detroit. Det er ikke mye mer enn navnet som trenger å endres før den er salgsklar.
Mens Lancer sedan ble vist i ferdig form og er på plass i de amerikanske butikkene i løpet av våren (og Norge i løpet av høsten), er Evo-versjonen fortsatt et stykke fra samlebåndet. Første kvartal 2008 er planlagt tidspunkt for lanseringen av modellen som da vil møte en helt ny Subaru Impreza i versting-utgave.
Folk hos Mitsubishi innrømmer at de harde karosseridelene i Project X er slik de blir i Evo X. Noe av stylingen kan bli endret, og det samme gjelder tekniske detaljer.
Under panseret har Project X en flunkende ny 2-liters turbomotor basert på Lancers nye aluminiumsmotor, 4811 DOHC MIVEC. Denne er koblet til avansert S-AWC elektronisk system for firehjulsdrift med aktiv senterdiff (ACD), Active Yaw Control (AYC) på bakdiffen og Active Skid Control (ASC). (Spør en Mitsubishi-ingeniør om detaljene).
Den avanserte elektronikken skal gjøre bilen mer egnet i det daglige uten at det går på bekostning av sportslige egenskaper.