-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Murano får lillebror
Liker du konseptet men synes en Nissan Murano er i største lager, kan dette være løsningen. Rogue er nemlig svaret til de som klarer seg med en litt mindre crossover.
Det crosses som aldri før i USA og biltypen vokser stadig i popularitet. For også over there begynner mange å innse at de nok kan klare seg med noe mindre enn en full-size SUV eller pickup. Og da velger de gjerne en crossover med mer personbilpreg.
Med Rogue viser Nissan en bil i klassen under Murano. Og med en prislapp på rundt 20.000 dollar blir den også oppnåelig for mange når den høsten 2007 entrer USA-markedet som 2008-modell.
En trekkvillig 2,5-liters motor byr på 170 hk. CVT trinnløs automatkasse er standard, og det samme er VDC stabilitetskontroll med TCS traksjonskonstroll.
Rogue byr på en lang og variert liste med tilleggsutstyr, og for de som bor i kjøligere deler av Amerika er det nok interessant at den tilbys med et nyutviklet system for drift på alle hjul.
Rogue har en akselavstand på 2,69 meter og en total lengde på 4,65 meter, så direkte kompakt etter vår standard er den ikke. Øvrige mål må vi vente på til nærmere en eventuell europeisk lansering.