-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Murano får lillebror
Liker du konseptet men synes en Nissan Murano er i største lager, kan dette være løsningen. Rogue er nemlig svaret til de som klarer seg med en litt mindre crossover.
Det crosses som aldri før i USA og biltypen vokser stadig i popularitet. For også over there begynner mange å innse at de nok kan klare seg med noe mindre enn en full-size SUV eller pickup. Og da velger de gjerne en crossover med mer personbilpreg.
Med Rogue viser Nissan en bil i klassen under Murano. Og med en prislapp på rundt 20.000 dollar blir den også oppnåelig for mange når den høsten 2007 entrer USA-markedet som 2008-modell.
En trekkvillig 2,5-liters motor byr på 170 hk. CVT trinnløs automatkasse er standard, og det samme er VDC stabilitetskontroll med TCS traksjonskonstroll.
Rogue byr på en lang og variert liste med tilleggsutstyr, og for de som bor i kjøligere deler av Amerika er det nok interessant at den tilbys med et nyutviklet system for drift på alle hjul.
Rogue har en akselavstand på 2,69 meter og en total lengde på 4,65 meter, så direkte kompakt etter vår standard er den ikke. Øvrige mål må vi vente på til nærmere en eventuell europeisk lansering.