-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Murano får lillebror
Liker du konseptet men synes en Nissan Murano er i største lager, kan dette være løsningen. Rogue er nemlig svaret til de som klarer seg med en litt mindre crossover.
Det crosses som aldri før i USA og biltypen vokser stadig i popularitet. For også over there begynner mange å innse at de nok kan klare seg med noe mindre enn en full-size SUV eller pickup. Og da velger de gjerne en crossover med mer personbilpreg.
Med Rogue viser Nissan en bil i klassen under Murano. Og med en prislapp på rundt 20.000 dollar blir den også oppnåelig for mange når den høsten 2007 entrer USA-markedet som 2008-modell.
En trekkvillig 2,5-liters motor byr på 170 hk. CVT trinnløs automatkasse er standard, og det samme er VDC stabilitetskontroll med TCS traksjonskonstroll.
Rogue byr på en lang og variert liste med tilleggsutstyr, og for de som bor i kjøligere deler av Amerika er det nok interessant at den tilbys med et nyutviklet system for drift på alle hjul.
Rogue har en akselavstand på 2,69 meter og en total lengde på 4,65 meter, så direkte kompakt etter vår standard er den ikke. Øvrige mål må vi vente på til nærmere en eventuell europeisk lansering.