-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Tjener og beskytter
Dodge har fikset på sin Durango, og nå får også amerikanske beredskapsmyndigheter sin egen oppdaterte versjon..
Bilene som er bygget for politi og brannvesen, er Chryslers svar på Ford Police Interceptor Utility og Chevrolet Tahoe PPV i et stadig voksende marked.
Durango har fått en drivstoffreduksjon på 15 prosent, noe som først og fremst skyldes en ny åttetrinns automatkasse.
Den nye girkassa kan kombineres både med den 3.6-liter Pentastar V6ern og en 5.7-liter Hemi V8.
Hemi-motoren yter 360 hester, og gjør at den kan trekke hengere på opp til 3400 kilo.
Oppdatert
Sammenlignet med de sivile utgavene av Durango har spesialversjonen fått oppgradert elektrisk opplegg, med større batteri og matchende dynamo.
Også vannpumpe oljekjøler, bremser og hjuloppheng er forbedret for å tåle økt belastning.
Durango er den tredje bilen Chrysler skreddersyr for beredskapsbruk, fra før har de levert Dodge Charger Pursuit og Ram 1500 Special Service.
Raskest
Mens Pickupen har fått mange av de samme oppgraderingene som Durango, har Dodge tydeligvis jobbet målrettet med å gjøre Charger raskere.
Bekreftelsen kom under «Police Vehicle Evaluation», som ble gjennomført av Michigan State Police på Grattan Raceway.
Dodge sier at den nye Charger Pursuit AWD klarte en rundetid på 1:33.85.
Raskere enn alle andre konkurrenter til stede.
Riktignok har den bakhjulsdrevne versjonen av Charger Pursuit kjørt på 1:33.70, men for de som bruker bilene under litt vanskeligere forhold, er nok villig til å se bort fra halvannet tidel.