-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Dal
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Bilansvarlig
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Kunderådgiver
Toyota Østfold AS
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Senterleder
NAF senter Stavanger
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
-
Administrerende direktør
Motor Forum AS, Bergen
-
Sales Specialist
Axalta Coating Systems Norway AS
Tjener og beskytter
Dodge har fikset på sin Durango, og nå får også amerikanske beredskapsmyndigheter sin egen oppdaterte versjon..
Bilene som er bygget for politi og brannvesen, er Chryslers svar på Ford Police Interceptor Utility og Chevrolet Tahoe PPV i et stadig voksende marked.
Durango har fått en drivstoffreduksjon på 15 prosent, noe som først og fremst skyldes en ny åttetrinns automatkasse.
Den nye girkassa kan kombineres både med den 3.6-liter Pentastar V6ern og en 5.7-liter Hemi V8.
Hemi-motoren yter 360 hester, og gjør at den kan trekke hengere på opp til 3400 kilo.
Oppdatert
Sammenlignet med de sivile utgavene av Durango har spesialversjonen fått oppgradert elektrisk opplegg, med større batteri og matchende dynamo.
Også vannpumpe oljekjøler, bremser og hjuloppheng er forbedret for å tåle økt belastning.
Durango er den tredje bilen Chrysler skreddersyr for beredskapsbruk, fra før har de levert Dodge Charger Pursuit og Ram 1500 Special Service.
Raskest
Mens Pickupen har fått mange av de samme oppgraderingene som Durango, har Dodge tydeligvis jobbet målrettet med å gjøre Charger raskere.
Bekreftelsen kom under «Police Vehicle Evaluation», som ble gjennomført av Michigan State Police på Grattan Raceway.
Dodge sier at den nye Charger Pursuit AWD klarte en rundetid på 1:33.85.
Raskere enn alle andre konkurrenter til stede.
Riktignok har den bakhjulsdrevne versjonen av Charger Pursuit kjørt på 1:33.70, men for de som bruker bilene under litt vanskeligere forhold, er nok villig til å se bort fra halvannet tidel.