-
Norwegian Mobility Group:
Administrerende direktør
-
Motor Forum AS, Larvik:
Daglig leder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Tjener og beskytter
Dodge har fikset på sin Durango, og nå får også amerikanske beredskapsmyndigheter sin egen oppdaterte versjon..
Bilene som er bygget for politi og brannvesen, er Chryslers svar på Ford Police Interceptor Utility og Chevrolet Tahoe PPV i et stadig voksende marked.
Durango har fått en drivstoffreduksjon på 15 prosent, noe som først og fremst skyldes en ny åttetrinns automatkasse.
Den nye girkassa kan kombineres både med den 3.6-liter Pentastar V6ern og en 5.7-liter Hemi V8.
Hemi-motoren yter 360 hester, og gjør at den kan trekke hengere på opp til 3400 kilo.
Oppdatert
Sammenlignet med de sivile utgavene av Durango har spesialversjonen fått oppgradert elektrisk opplegg, med større batteri og matchende dynamo.
Også vannpumpe oljekjøler, bremser og hjuloppheng er forbedret for å tåle økt belastning.
Durango er den tredje bilen Chrysler skreddersyr for beredskapsbruk, fra før har de levert Dodge Charger Pursuit og Ram 1500 Special Service.
Raskest
Mens Pickupen har fått mange av de samme oppgraderingene som Durango, har Dodge tydeligvis jobbet målrettet med å gjøre Charger raskere.
Bekreftelsen kom under «Police Vehicle Evaluation», som ble gjennomført av Michigan State Police på Grattan Raceway.
Dodge sier at den nye Charger Pursuit AWD klarte en rundetid på 1:33.85.
Raskere enn alle andre konkurrenter til stede.
Riktignok har den bakhjulsdrevne versjonen av Charger Pursuit kjørt på 1:33.70, men for de som bruker bilene under litt vanskeligere forhold, er nok villig til å se bort fra halvannet tidel.