-
Volvo Car Stor-Oslo:
Servicemarkedsleder
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
RøhneSelmer AS:
Innkjøps og kvalitetsansvarlig
-
Bilia Insignia:
Teamleder Verksted, Insignia
-
Autoplan AS:
Salgssjef
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Xpeng:
Servicesjef, Xpeng Drammen
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
Bertel O. Steen AS:
Produkt- og ordrekoordinator
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
RSA Bil Forus:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
Prisdumper VW e-Up med nye 20.000 kroner
Lille e-Up er bilmodellen som gjorde VW til det største elbilmerket i 2014. For å få ny fart i salget settes prisen nok en gang ned med 20.000 kroner.
2014 var året da elbilsalget eksploderte for Volkswagen i Norge. Fra å ha levert ut 580 e-Up i 2013 kom e-Golf i 2014, og summen av de to modellene ga elbilene et løft på 760 prosent for VW. Løftet gjorde merket til det største på elektriske biler her i landet.
Fram til nå er det registrert 7488 nye og 993 bruktimporterte e-Up.
e-Up var ikke like rimelig som trillingene (Mitsubishi I-MiEV, Citroën C-Zero og Peugeot iOn), men kostet under 200.000 kroner. Aldrende modell, prisøkning til over 200.000 kroner og flere konkurrenter tvang etter hvert salget i kne.
Dette ble forsøkt kompensert med å sette ned prisen 20.000 kroner i fjor sommer, og nå er det duket for ytterligere 20.000 kroner i prisavslag på en kampanjemodell VW kaller Entry og priset til 171.100 kroner (ex frakt/levering).
Prisen inkluderer blant annet elektronisk klimaanlegg, multifunksjonsdisplay, smartphone integrasjon, "Radio Composition" med DAB+ og 6 høyttalere, city nødbrems, høydejusterbart førersete, kjørelys med «Coming & Leaving Home»-funksjon samt lys- og regnsensor. Bilen har variabelt bagasjeromsgulv, delt (40/60) nedfellbart baksete, sentrallås og elektriske vindusheisere foran.
Fortsatt er I-MiEV rimeligere med startpris på 149.900 kroner.